Gå til innhold

Human benchmark - test deg selv

BlåGrønn

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp prøvd ut en side jeg kom over som heter human benchmark, hvor du kan teste din reaksjonstid, hukommelse og lignende. Jeg vet ikke hvor pålitelige disse testene er, men jeg synes i hvertfall at de virket rimelige. Du får vite hvor godt du gjorde det på testene i prosent, så hvis du får 50% så er du helt gjennomsnittlig. Jeg ble overrasket over hvor bra jeg gjorde det på disse testene, men en skilte seg ut og det var ''verbal memory'', hvor jeg faktisk fikk 98% som tilsvarer å være blant de 2% beste. Har aldri i livet lagt noe merke til å ha en bra ''verbal hukommelse'' annet enn at jeg ofte gjorde det bra på gloseprøver.

Derfor lurer jeg på om dere kan gjennomføre testene og kommentere hvilke resultater dere fikk? Jeg har vanskelig for å tro at jeg har noe god verbal hukommelse, og mistenker at testene gir deg litt høy prosent for at du skal føle deg smartere.

*EDIT* Grunnen til at det står 94% på vedlagt bilde er fordi jeg prøvde testen en 2. gang, som gikk dårligere fordi jeg begynte å blande tidligere ord fra første test med ordene på den andre testen, dette dro dermed ''snittet'' ned til 94%

post-410528-0-31510600-1477323156_thumb.png

Endret av BlåGrønn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...