BlåGrønn Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 (endret) Jeg har nettopp prøvd ut en side jeg kom over som heter human benchmark, hvor du kan teste din reaksjonstid, hukommelse og lignende. Jeg vet ikke hvor pålitelige disse testene er, men jeg synes i hvertfall at de virket rimelige. Du får vite hvor godt du gjorde det på testene i prosent, så hvis du får 50% så er du helt gjennomsnittlig. Jeg ble overrasket over hvor bra jeg gjorde det på disse testene, men en skilte seg ut og det var ''verbal memory'', hvor jeg faktisk fikk 98% som tilsvarer å være blant de 2% beste. Har aldri i livet lagt noe merke til å ha en bra ''verbal hukommelse'' annet enn at jeg ofte gjorde det bra på gloseprøver. Derfor lurer jeg på om dere kan gjennomføre testene og kommentere hvilke resultater dere fikk? Jeg har vanskelig for å tro at jeg har noe god verbal hukommelse, og mistenker at testene gir deg litt høy prosent for at du skal føle deg smartere. *EDIT* Grunnen til at det står 94% på vedlagt bilde er fordi jeg prøvde testen en 2. gang, som gikk dårligere fordi jeg begynte å blande tidligere ord fra første test med ordene på den andre testen, dette dro dermed ''snittet'' ned til 94% Endret 24. oktober 2016 av BlåGrønn Lenke til kommentar
aklla Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Hvordan tester man seg? 3 Lenke til kommentar
BlåGrønn Skrevet 24. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2016 Bare å google human benchmark, så er det øverste link Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 For lat til å ta testen. Sier vel sitt. 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Hvorfor linker ingen til den? Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Prøv å se hva som skjer hekomo. I dare you. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 http://www.humanbenchmark.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå