panda99 Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 (endret) . Endret 12. november 2016 av panda99 Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Gi beng i å gi til de som ikke gir tilbake? 1 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Hvis du ikke får noe glede ut av å gi gaver anbefaler jeg at du slutter med det, men nå høres det ut som om dere var enige i ritualet så da er det vel andre ting som har spilt inn(kan det være økonomiske utfordringer for eksempel?). Husk at det ikke er noen gave hvis du forventer noe tilbake, da er det bare bytting av varer, noe som jeg mistenker er hele ideen for en del kvinner når jeg observerer de jeg har rundt meg Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Ville kun fokusert på de du vet setter pris på det. Å ikke få noe tilbake er en ting, men ikke engang et takk; da er det ikke noe poeng å bruke tid og energi på det. 1 Lenke til kommentar
panda99 Skrevet 25. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2016 Ok, får vel bare gjøre det. Kan noen slette tråden? Moderator? Admin? Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Jeg synes tråden kan stå slik den er, med mindre du ønsker den fjernet av personlige årsaker. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå