Potetflak er godt. Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Sikkert bare meg men sliter med å skille venn fra fiende i MP på dette spillet og det var aldri noe problem i BF4.Er fargeblind og innstillingsmulighetene for dette i option hjalp meg ingenting..........Kan alltids ligge å campe med sniper rifle for da er det ikke noe problem men litt kjipt det også.....ikke mye lag sammarbeid da. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Er det det tegnet over hodet du tenker på? Eller selve uniformen? Fleste fiender er jo ikke spotted, så hvis du ser folk uten det ikonet over seg, er det jo bare å skyte. Og bruke radaren aktivt. Har dessverre ingen andre råd Lenke til kommentar
Potetflak er godt. Skrevet 24. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2016 Er det det tegnet over hodet du tenker på? Eller selve uniformen? Fleste fiender er jo ikke spotted, så hvis du ser folk uten det ikonet over seg, er det jo bare å skyte. Og bruke radaren aktivt. Har dessverre ingen andre råd Ja det er spesielt det at fienden....spesielt i nærkamp....har navn og ikon over hodet som gjør at jeg sliter. Skulle ønske det var som i BF3/4 eller om dette kunne skrues av i option Så det er fordi de er spotted av medsoldater at de har tegnene over hodet? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 (endret) Er det det tegnet over hodet du tenker på? Eller selve uniformen? Fleste fiender er jo ikke spotted, så hvis du ser folk uten det ikonet over seg, er det jo bare å skyte. Og bruke radaren aktivt. Har dessverre ingen andre råd Ja det er spesielt det at fienden....spesielt i nærkamp....har navn og ikon over hodet som gjør at jeg sliter. Skulle ønske det var som i BF3/4 eller om dette kunne skrues av i option Så det er fordi de er spotted av medsoldater at de har tegnene over hodet? Det stemmer. EDIT: Du er tydeligvis ikke den eneste som er irritert over dette (google: color blind bf1) Endret 24. oktober 2016 av Lami Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 31. oktober 2016 Del Skrevet 31. oktober 2016 Du kan endre fargene for enemies, friendlies og squadmates. Lenke til kommentar
Stampy Skrevet 3. januar 2017 Del Skrevet 3. januar 2017 Jeg sliter selv på enkelte maps, og jeg er ikke fargeblind. Jeg sliter på SP også. Uniformene har veldig lik farge som miljøet brettene. Sikkert bare øynene som har blitt gamle for min del Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå