m0en Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Hei, Jeg bor i USA og her har A7S II nypris ca samme pris som en brukt Red One MX. Hadde egentlig låst meg på A7S II men vipper nå litt mot en brukt RED. Står også åpen til andre kameraforslag. Viktig at kameraet gjør 60fps eller høyere i 1080p + Tidligere kameraer jeg har brukt til film siste årene:- Canon EOS 550D- Canon EOS 7D - Canon 5D Mark II & III Takker! Lenke til kommentar
vidor Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 The devil is in the detail. Du får saumfare det som er av info om dem og finne ut hva som egner seg best til det du ser for deg av bruk. Du er i et segment for proffe/semiproffe så det er nok begrenset med hvor mye tilbakemeldinger du får her. Vil vel mest anbefale utenlandske mer spesialiserte kilder. Lenke til kommentar
m0en Skrevet 25. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2016 The devil is in the detail. Du får saumfare det som er av info om dem og finne ut hva som egner seg best til det du ser for deg av bruk. Du er i et segment for proffe/semiproffe så det er nok begrenset med hvor mye tilbakemeldinger du får her. Vil vel mest anbefale utenlandske mer spesialiserte kilder. Okei, will do! Takker Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 4. november 2016 Del Skrevet 4. november 2016 Red One er sinnsykt tung og stor, og MX sensoren er av gammel generasjon. Jeg ville nok lett gått for sony fa dne er ekstremt liten og lett + at den er nyere. Ganske stor forksjell på å gå fra et speilrefleks til et stort monster dårlig batteri tid og dyr minne løsning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå