TheKims Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Spillet har vel sett slik ut hele tiden på PC? Kan ikke si at jeg så noe forskjell i det hele tatt. Er en stund siden jeg spilte Skyrim, så er mulig jeg husker litt feil. Lenke til kommentar
Blodstrupm0en Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Var veldig lite imponerende... så knapt forskjell, grafikkmods har jo kommet mye lengre. Hadde de gjort en innsats lignende hva de har gjort med modern warfare så skulle jeg vurderte det. Synes de heller burde venta litt og klint til med noe skikkelige oppgraderinger. Eller bare droppa det og kjørt på med neste spill. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Godt mulig det er selve videoen som er komprimert så mye at grafikken virker dårligere enn den er. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 (endret) Aldri spillt Skyrim før, kjøpte Legendary utgaven på Steam for 97,- og får dermed oppgradert til denne nye utgaven. Fair deal Fått mere sansen for denne typen spill siste årene, så gabske utmerket timing med en liten nyversjon for min del. Endret 25. oktober 2016 av Mala Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Her kan dere kjøpe skyrim til pc, legendary edition. Den får gratis oppgradering til den nye versjonen. http://www.cdkeys.com/pc/games/the-elder-scrolls-v-5-skyrim-legendary-edition-pc-cd-key 1 Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Har hundrevis av timer med Skyrim på PC, og ser frem til hundrevis flere på fredag! Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Så veldig blasst ut pga mye manglende skyggelegging. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Så veldig blasst ut pga mye manglende skyggelegging. Først når brukere selv begynner å legge til f.eks egne enb mods og ting får vi se hvor mye bedre denne versjonen kan se ut modded iforhold til originale skyrim moddet. Lenke til kommentar
Marantz Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Preloader SE i dette nu! Lenke til kommentar
Anna May Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Mulig dette er blott besvart før, men følger ekstramateriale med i den oppussa utgaven? Eller kommer dette senere som vanlig? 1 Lenke til kommentar
Squeekie Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Mulig dette er blott besvart før, men følger ekstramateriale med i den oppussa utgaven? Eller kommer dette senere som vanlig? Det er ikke noe ekstramateriale, denne versjonen inneholder alle dlc og Er pusset opp grafisk. Utenom dette kan vi ikke forvente mye annet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå