int20h Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Sun Microsystems slår tilbake Det har blitt sagt mye negativt om Sun Microsystems dette året. Nå ser det imidlertid ut som den gamle kjempen igjen vil reise seg etter å ha inngått et par gullkantede avtaler. Les artikkelen her Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) Så mange som er misfornøyd med Microsoft; at de ikke finner noe her? Sun Office (eller hva det heter) er ihvertfall ypperlig. Første diskoperativsystemet mitt var CPM-DOS, og det har vel sitt utspring herfra. Brukte det bare et års tid så ble det IBM og MS-DOS. (Det er 20 år siden. ) Endret 28. november 2003 av sveinsel Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Det forundrer ikke meg at Sun er på vei tilbake for fullt. Sun er ikke noe speider-gutt firma. Det er faktisk et av verdens viktigste og mest profilerte IT konsern. De har jo holdt på i over 20 år, så de vet nok hva de driver med. Med Linux, Java Desktop og opteron servere med Solaris 10 viser de igjen hvilken aktør de er i markedet. Jeg tror faktisk at Opteron serverne med Sol 10 vil selge bra, da det faktisk er en del Solaris admins i verden. Mange selskaper er vant med Solaris på serverne. Lenke til kommentar
b0nna Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) <br />Det har blitt sagt mye negativt om Sun Microsystems dette året. Nå ser det imidlertid ut som den gamle kjempen igjen vil reise seg etter å ha inngått et par gullkantede avtaler.<br /><br /><a href="http://hardware.no/art.php?artikkelid=4050">Les artikkelen her HP lansert/satser på Opteron? Det er vel ikke riktig. edit: byttet '?' med '.' i siste setningen. Endret 28. november 2003 av b0nna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå