Gå til innhold

etui til mobil?


raastad

Anbefalte innlegg

Hvem kan jeg kontakte for å få laget et etui til mobilen min? Er litt lei av å måtte bestille nytt fra eBay ca hele tida pga dårlig kvalitet på plastikken osv. Har div etuier som er "ødelagte" som kan brukes som mal
Legger ved bilde av utseendet, evt om noen har tips til samme etui med norsk kvalitet(er forresten en Nokia n8, vet den er gammel, men liker ikke Android tlf å med denne er det minst 4 dagers levetid mellom lading, å det er ikke så værst) må som regel lade mobilen 1 gang i uka, har å bytta ut alle ikoner osv til slik jeg foretrekker, liker Symbian på mobiler helst pga menyen å batteri levetid
Burde komme på max 300,- men helst mindre
Spør her først lissom, har tenkt på det lenge men, er vell lurt å "lufte" ideen lissom (a)

post-18807-0-18515700-1477270356_thumb.jpg

Endret av raastad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om du er lei av å bestille ofte, kan du jo bestille fem stykker av gangen.

Når én er utslitt kaster du den og monterer en annen.

Å hva får deg til å tro at jeg ikke har gjort nettopp det før a?

Står jo klart at jeg har mange andre, da burde det hintes til at jeg har flere å gjort NETTOPP det fra før...

Slike svar er faktisk bare tull!

Endret av raastad
Lenke til kommentar

Ikke vær frekk.

Du skriver at du kjøper nye "hele tiden".

Dette tyder på at du bestiller én av gangen, eller max 2.

Eller at du bytter dem lenge før de faktisk er utslitt.

 

Jeg bruker min telefon svært aktivt.

Det er er lommebok-cover med plass til mange kort.

Jeg bruker Ebay-cover til 30 kroner.

Ikke den beste kvaliteten, men jeg bytter dem ikke "hele tiden" slik som du påstår.

Et deksel holder ca. halvparten så lenge som selve telefonen, altså et halvt år per deksel.

 

Om du må bytte deksel "hele tiden", (to ganger i uka?), bør du se etter at annet deksel fra en annen leverandør. Gjerne i en annen prisklasse.

Lenke til kommentar

Herregud! Lær deg å svare på det folk spør om du!

Å svar NETTOPP på det, ikke finn på annet tull slik du gjør!

Er så drittlei sånne som deg!

Å er ikke så simpelt som kun deksel!

Derfor jeg spurte om noen viste om steder man KAN LAGE SLIKT I NORSK KVALITET! L2readt

Å jeg bytter de fordi de blir ØDELAGTE!

Endret av raastad
Lenke til kommentar

Lær deg å ikke være så frekk i trynet når noen gir deg hjelp og gode råd.

lær deg å svare EKSAKT PÅ DET FOLK SPØR OM DA! Ikke finn på annet som ER TULL å langt ifra godt råd!

Å du var frekk først! Jeg bare svarte likedan jeg faktisk!

Endret av raastad
Lenke til kommentar

Du er eitrande forbanna på meg fordi jeg ikke kan gi deg nøyaktig det du ber om, men i stedet gir deg gode råd om hva du kan gjøre i stedet?

 

Ro deg ned, les hele tråden seks-sju ganger, og i morgen kan du fortelle meg hvor jeg har vært frekk, som gav deg retten til å svare "likedan".

 

Her på forumet liker vi å holde en saklig og god tone.

Dette er et sted for å diskutere diverse saker, og gjerne spørre om, eller motta hjelp.

Din holdning er forenelig med en lang ferie fra forumet.

Lenke til kommentar

Saklig! Hahaha! Klarer du ikke se det selv er det faktisk du som har klare store problemer! Min holdning er slik pga DIN holdning! Hadde du vært saklig hadde det ikke skjedd slikt! Enkelt å greit! Du som MÅTTE svare selvom du ikke forsto! Da skulle du heller latt vær å engang komme med en slik tåpelig påstand!

Men jeg gidder ikke svare deg mer...

Endret av raastad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...