Gå til innhold

Å ringe talkmore kundeservice gratis

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men Telenor er jo kjent for nettopp det, å sperre for bruk av utenlandsnr i Norge slik at man blir tvunget over på de dyre spesialnr. Det er en meget god grunn til ikke å ha noe med det selskapet å gjøre.

Ja, Telenor stenger for det, men Talkmore har veldig lite med Telenor å gjøre annet enn at de har samme eiere.
Lenke til kommentar

Talkmore er heleid av Telenor, samme som djuice. Men alle operatører som leier kapasitet hos telenor har samme greia gående. Man MÅ ringe det femsifrede nummeret om det ikke er et fysisk alternativ. Telia og dens leietagere derimot kan ringe utenlandsnumre.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Talkmore er heleid av Telenor, samme som djuice. Men alle operatører som leier kapasitet hos telenor har samme greia gående. Man MÅ ringe det femsifrede nummeret om det ikke er et fysisk alternativ. Telia og dens leietagere derimot kan ringe utenlandsnumre.

Finnes det et gratis nummer til kundeservice hos Talkmore? Hemmelig, alternativ nummer? :-)

Et litt ukjent "triks" som egentlig fungerer på samtlige kundeservice-telefoner(som ikke har sperret for det) er å ringe nummeret de oppgir som utenlandsnummer.

Kan de "se" at jeg ringer fra utenlandssnummeret og bli sure på meg for at jeg ringer fra det nummeret og er i Norge?

Talkmore har forresten chat-tjeneste som man kan bruke, det er et godt og gratis alternativ.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...