BlujeH Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 Heisann! Har en steelseries Ikari som ikke kobler seg til dataen. Det kommer lys i datamusa og kommer et "pling" fra pcn på oppkobling. Men den vil ikke fungere. På enheter og skrivere står den som uspesifisert. Når jeg går på egenskaper står det en gul trekant og nedenfor står det: Denne enheten kan ikke starte. (Kode 10). Iblant fungerer musen, etter å ha prøvd meg mye fram og tilbake fant jeg ut at: hvis jeg går på egenskaper for musen for så å avinstaller driveren, så innstallerer enhetsprogramvaren seg på nytt, noen ganger klarer han dette, men noen ganger ikke. De gangene han klarer å innstallerer enhetsprogramvaren fungerer musen. Neste gang jeg kobler den til har jeg samme problem på nytt. Har nettopp kjøpt meg ny usb kabel, så det er ikke problemet. Any idea? Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 Har du prøvd på en annen datamaskin for å se om problemet følger musen, og at det ikke er noe feil med dataen din? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 finn riktig driver på steelseries sin nettside Lenke til kommentar
BlujeH Skrevet 24. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2016 finn riktig driver på steelseries sin nettside Har innstallert nyeste driver. Prøvd den i en annen pc, det funket heller ikke. Nå kommer feilmelding kode 43. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 finn riktig driver på steelseries sin nettside Har innstallert nyeste driver. Prøvd den i en annen pc, det funket heller ikke. Nå kommer feilmelding kode 43. om du har testet musen på flere maskiner er det vel et godt tegn på at problemet er med musen og ikke maskinen din. be om RMA på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå