Dapp47 Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 Hei, Semifinalen spilles hos Strømsgodset nå på Torsdag. Skulle gjerne vært med bortesupporterne med noen kamerater av meg som alt har billetter der, men alle billettene der er nå utsolgt (Ståplasser). Noen som har peiling på om det går å få kjøpt en billett til ett annet felt og litt diskre beveget meg til bortesupporterplassene? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Har sesongkort på Marienlyst, dog hos GU. Du kommer deg nok ikke bort til bortesupporterne, da det er et gjerde der. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Det går nok ikke. Så du må eventuelt kjøpe billett på felt A eller B (mener å huske det var ledige billetter der), og heie derfra. Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 24. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2016 Fikk ordnet billett til K felt! Takk for hjelpen likevel! Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Så bra. Kos deg på kamp. Godset! Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 24. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2016 (endret) Så bra. Kos deg på kamp. KIL! Takktakk! Endret 24. oktober 2016 av Dapp47 2 Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Jeg har et spørsmål i samme gate: Bor i Tønsberg og lurte på om jeg skulle stikki opp for å se kampen i kveld. På nettsiden ser det ut til å være en hel del ledige billetter fortsatt, kan jeg regne med å få meg 1 stk billett i luka en halvtime før kamp? Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Det er sjeldent at Godset sine kamper blir utsolgt, så det er mye mulig. Ville evt. ringt og hørt hva de tror, om de evt. kan reservere 1 billett til deg. Har du ikke mulighet til å kjøpe på nett? Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Joda, er bare ikke sikker på om jeg drar enda. Tar det litt på sparket. Kan jo uansett kjøpe meg en billett idet jeg setter meg i bilen, for å unngå å risikere bomtur. Stussa litt da jeg så det var så mye ledig, bare noen timer før kamp. Semifinale i cupen og greier. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Det kan du jo gjøre. Ja, sjeldent utsolgt som sagt. Men liv klarer de alltid å lage uansett. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Sjelden utsolgt, ja, men i kveld blir en av dem. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Hadde nok klart å klemme inn et paaaar stykker til her i dag Ålreit stadion Litt surt å havne bak en gjeng 12-åringer som hyler og skriker og pælmer dritt og stjeler luene fra hverandre men... Håper kampen tar seg litt opp i 2. omgang:) Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Tok seg opp for KIL hvertfall 1 Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 28. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2016 Den tok seg fint opp i 2 omgang :-) Utrolig gøy å vinne på bortebane! Kil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå