Adrax Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 Logget meg inn på altinn for å endre selvangivelsen. Men der kunne jeg bare endre selvangivelsen som allerede var levert for 2015. Kjører 128 km hver dag tur/retur for å komme meg til og fra jobben. Når åpnes det opp for å legge inn disse 4 månedene i 2016 som reisefradrag? Hvordan kontrollerer skatteetaten at jeg faktisk reiser så langt hver dag? Må jeg loggføre kilometerstand på bilen for hver dag? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 Det er vel ditt ansvar å "bevise" det, antar du bor 64km fra jobb? Det er jo gansk greit å vise til det om de skulle sjekke nærmere Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 23. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2016 Jeg bor 64 km fra jobb ja. Bruker 2 timer i reising hver dag. Vet dog ikke helt hvordan å føre kilometerstand skal bevise noe. Kan jo bare ta kilometerstanden og trekke fra 128km for de dagene jeg har vært på jobb, om de skulle spørre. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 Det er jo nok bevis at du bor 64 km unna, du må jo frem og tilbake dit hver dag Skal ikke trenge kilometerstand osv Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 23. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2016 Det er jo nok bevis at du bor 64 km unna, du må jo frem og tilbake dit hver dag Skal ikke trenge kilometerstand osv Ok Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 I år må du endre skattekortet. Selvangivelsen for 2016 kommer i mars 2017. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå