oyvindk Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Jeg har litt problem med å sette på den "fast write" tjenesten på min pc.. Har enabled den i BIOS'en, men når jeg kommer til windows står den av.. Jeg skrur den på og restarter pc'n og når den starter opp igjen er fast write av?? Noen ideer? Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 En ide er å glemme hele driten. Fast writes kan gi ustabilitet, og gir så og si nada ytelsesforbedring... (etter hva jeg har lest) Lenke til kommentar
oyvindk Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 hmm.. har hørt at du får opptil 50% akslerasjon dersom det er på..? er det bullshit eller? Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 hmm.. har hørt at du får opptil 50% akslerasjon dersom det er på..? er det bullshit eller? Det er nok oksedritt ja! Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 En ide er å glemme hele driten. Fast writes kan gi ustabilitet, og gir så og si nada ytelsesforbedring... (etter hva jeg har lest) I UT2003 får jeg ~15% økning med fastwrites, det var dog med 1600x1200 6xAA i dm-face3. Lenke til kommentar
oyvindk Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 argh..... det hjelper meg fortsatt ikke med å sette på fast write..? får ganske dårli ytelse i forhold til min hardware..? Ingen som vet hvordan jeg enkelt kan sjekke om mitt hovedkort eller skjermkort støtter "fast write" eller no..? finner ikke noe om det på nettet..? =( Lenke til kommentar
Endre Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Prøv skjermkortegenskaper > Smartgart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå