Gå til innhold

Ny Telefon, Noen anbefalinger til rundt 4K?

Sim11

Anbefalte innlegg

Hei, min iPhone 5s tok kvelden. En skjermreperasjon er et alternativ, men ønsker ny tlf. Jeg ønsker en ny en men til 4k ish. ikke noe særlig dyrere så iPhone 7 er uaktuell. Åssen telefon kan man få til ca 4 k som passer en "ungdomslig telefonbruker", altså rask, bra kamera foran og bak osv.. Jeg bruker en Sony Xperia D2403 eller noe nå og synes kamera foran og bak er svakt, litt treig, dårlig tastatur og klarer ikke å kjøre apper ordentlig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Hei, min iPhone 5s tok kvelden. En skjermreperasjon er et alternativ, men ønsker ny tlf. Jeg ønsker en ny en men til 4k ish. ikke noe særlig dyrere så iPhone 7 er uaktuell. Åssen telefon kan man få til ca 4 k som passer en "ungdomslig telefonbruker", altså rask, bra kamera foran og bak osv.. Jeg bruker en Sony Xperia D2403 eller noe nå og synes kamera foran og bak er svakt, litt treig, dårlig tastatur og klarer ikke å kjøre apper ordentlig

LG G4, Nexus 5x, Samsung Galaxy S6 eller Nexus 6p er vel de jeg ville anbefalt deg å se på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Jeg har ikke gode erfaringer med Huawei, men andre synes de er ok. Den jeg hadde var det alltid noe rart med. Mulig jeg var uheldig.

Nexus 6p er Huawei, men Nexus 5x er LG.

Endret av Slettet-BnKsB4Fg0P
Lenke til kommentar

Anbefaler samsung s6 som jeg bruker selv nå. Så den var til 2900kr på billigste nettbutikken i følge prisguide / prisjakt.no

Kjøpte den for 3900kr på tilbud i juli på lefdal, koster 4600kr der nå.

Ellers bør du sjekke ut One Plus 3! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...