Alastor Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 http://www.ccta.ac.uk/ants/ArbitoGay.wmv Lenke til kommentar
L.. Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Sikkert hans hevn siden han ikke fikk lov til å være med resten av gutta i dusjen etterpå. Lenke til kommentar
Raggi Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 beklager att jeg sier det, men jeg la den ut for en stund siden, og dagen etterpå var det 2 andre som hadde lagt ut akkuratt den samme! og ikke nok med det, der var det bedre bilde +lyd! så jeg må si :old: Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 midt i filmen drev fyren på å løpe med de laaaaange stegene sine, løp han framover eller bakover da? Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 :old: men still veldig morsom ! Er ikke fyrn tilbakestående ellerno sånt ? Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 1. desember 2003 Del Skrevet 1. desember 2003 Håper for hans skyld at det var et slags veddemål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå