voffen Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 (endret) Er blitt tilbudt en Samsung UE46D8005 (er vel en 2011 mod?) av en bekjent som har kjøpt ny TV. Har ikke noen erfaringer med denne modellen, eller om det i hele tatt har noe for seg å kjøpe denne - den er jo 6-7 år gammel? Det jeg lurer på er om hva som kan være en grei pris å tilby han? Håper noen av dere kan gi meg noen råd Endret 23. oktober 2016 av voffen Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 (endret) Det er en helt grei TV med LED baklys. Full HD, 46" og noe utdatert "smarthet", men så lenge du skal bruke den som skjerm og ikke avspiller så fungerer den sikkert helt fint. Jeg ser sånne går for rundt 1000-lappen på finn. Jeg har sett annonser for lignende skjermer opp mot 1500 kr forsvinne fra annonsene (antatt solgt) og jeg har sett sånne ned til 500 kr og da går de vanligvis kjapt unna. Det er jo litt sjansespill å kjøpe gammel elektronikk med tanke på holdbarhet som du bør ta med i beregningen. Den kan stryke med kanskje snart eller kanskje den holder et tiår. Endret 23. oktober 2016 av Simen1 Lenke til kommentar
voffen Skrevet 24. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2016 Takk for svar, da er mine bud innafor Hadde tenkt på 500 - 1000,- Den er nok en del brukt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå