AnonymDiskusjon Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 Dama og jeg har vært sammen i et tosifret antall år, og vi har stort sett hatt det bra sammen, men verken kommunikasjonen eller sexlivet er hva det engang var. Vi er nesten ikke kjærester lengre - jeg føler det mer som om vi er kompiser som bor i kollektiv, rent bortsett fra at vi deler soverom og seng. Det ser ikke ut til at dette plager dama nevneverdig, men jeg har begynt å tenke på om kanskje parterapi er veien å gå. Men hvor effektivt er det? Jeg ser det er ganske dyrt, og selv om jeg er villig til å gå langt for å redde forholdet, så vil jeg jo helst slippe å kaste penger ut av vinduet. Jeg ser også at enkelte parterapeuter benytter seg av blant annet hypnose, noe jeg er svært skeptisk til effekten av. Anonymous poster hash: a6074...638 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 Hvis du leser engelsk kan denne anbefales https://www.amazon.com/Relationship-Handbook-George-Pransky-Ph-D/dp/0971198802 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2016 Dama og jeg har vært sammen i et tosifret antall år, og vi har stort sett hatt det bra sammen, men verken kommunikasjonen eller sexlivet er hva det engang var. Vi er nesten ikke kjærester lengre - jeg føler det mer som om vi er kompiser som bor i kollektiv, rent bortsett fra at vi deler soverom og seng. Det ser ikke ut til at dette plager dama nevneverdig, men jeg har begynt å tenke på om kanskje parterapi er veien å gå. Men hvor effektivt er det? Jeg ser det er ganske dyrt, og selv om jeg er villig til å gå langt for å redde forholdet, så vil jeg jo helst slippe å kaste penger ut av vinduet. Jeg ser også at enkelte parterapeuter benytter seg av blant annet hypnose, noe jeg er svært skeptisk til effekten av. Anonymous poster hash: a6074...638 Kontakt familievernkontoret i kommunen din. Der kan du få parterapi gratis. De prioriterer par med barn så hvis dere ikke har barn kan det bli litt ventetid, men jeg og kona har ikke barn og kom inn ganske fort allikevel. Hvor effektivt det er kommer an på hvor interesserte dere er i å jobbe for forholdet. Hvis dama di ikke egentlig er misfornøyd med situasjonen så høres jo ikke det ut som det beste utgangspunktet akkurat, men jeg vet jo ikke om hun vet hvor alvorlig situasjonen er for din del. Anonymous poster hash: bf26a...bb3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå