K-nuts Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 (endret) Ca. en uke etter at jeg kjøpte Playstation VR må jeg bare bare dele følgende: RIGS er et aldeles utrolig spill, og langt over hva jeg forventet å finne så tidlig på en ny platform. Jeg har vanskelig med å forstå hvordan omtalene på Metacritic ikke ligger høyere. Jeg har lang erfaring med VR, inkl. utvikling av et prosjekt for Vive, men det er først med RIGS jeg har fått en følelse av at «der ja, akkurat slik skal det gjøres» . Det er ikke billig, og det ryktes av demoen på demo-disken ikke er bra, men hvis dere har sjansen til å prøve dette spillet - gjør det. Det er raskt, kompetitiv, elegant visuelt og med et gameplay som vittelig blomstrer under det mulighetene VR gir. Sjekk gjerne også community på PSN og Reddit. En liten refleksjon på tampen: jeg opplever ofte av TV-spill har et dårlig rykte, eller at man ikke bærer interessen med stolthet. Samtidig, gjennom den magien VR-headsettet gir synes jeg endel sider ved gaming trer klarere frem: 3D modellene vakre, lyd og musikk episk, kraften som skal til for å tegne de opp er utrolig, og å kunne spille taktisk amerikansk fotball i en enorm robot mot likesinnede mennesker på tvers alle verdenshav (og også snakke med disse).. ja, det bør man kunne bære med rak rygg. Endret 23. oktober 2016 av K-nuts Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 (endret) Så at Angry Gamer holder Rigs som det mest anbefalte spillet til VR så langt.De gir det 8/10 og 9/10 i score. https://youtu.be/zm3FZJv2bW0?t=33m33s Endret 23. oktober 2016 av Tor Rasmussen 1 Lenke til kommentar
K2D Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Ca. en uke etter at jeg kjøpte Playstation VR må jeg bare bare dele følgende: RIGS er et aldeles utrolig spill, og langt over hva jeg forventet å finne så tidlig på en ny platform. Jeg har vanskelig med å forstå hvordan omtalene på Metacritic ikke ligger høyere. Jeg har lang erfaring med VR, inkl. utvikling av et prosjekt for Vive, men det er først med RIGS jeg har fått en følelse av at «der ja, akkurat slik skal det gjøres» . Det er ikke billig, og det ryktes av demoen på demo-disken ikke er bra, men hvis dere har sjansen til å prøve dette spillet - gjør det. Det er raskt, kompetitiv, elegant visuelt og med et gameplay som vittelig blomstrer under det mulighetene VR gir. Sjekk gjerne også community på PSN og Reddit. En liten refleksjon på tampen: jeg opplever ofte av TV-spill har et dårlig rykte, eller at man ikke bærer interessen med stolthet. Samtidig, gjennom den magien VR-headsettet gir synes jeg endel sider ved gaming trer klarere frem: 3D modellene vakre, lyd og musikk episk, kraften som skal til for å tegne de opp er utrolig, og å kunne spille taktisk amerikansk fotball i en enorm robot mot likesinnede mennesker på tvers alle verdenshav (og også snakke med disse).. ja, det bør man kunne bære med rak rygg. Retorikken har vel beveget seg vekk fra at dataspill er leketøy for barn og over til at det kan være en usunn virkelighetensflukt, med lite menneskelig nærhet. Et godt eksempel er jo unge japanske menn (og kvinner).. NEETs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå