Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekke opp ukjent på Facebook? Super selvfølelse, null selvtillit

Anbefalte innlegg

Hun synes vel det var koselig å flørte litt, men hun kjenner deg ikke og synes kanskje du virker litt desperat etter å møte ei du heller ikke kjenner?
Jeg synes egentlig selv det er litt uattraktivt med gutter som knytter seg til jenter de ikke kjenner, det virker litt ustødig, jeg foretrekker at en gutt liker meg/andre etter at vi har blitt kjent. 

Foreslår at du bare lar være å kontakte henne på et par uker.
Og så kanskje inviterer henne på et arrangement med noen fler folk du kjenner, som f.eks. en fest eller noe.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-239845

Du maser. Det verste menn gjør er å mase på kvinner. Jeg har flere ganger blitt fortalt av kvinner at de har likt en fyr og at han egentlig er perfekt, men så mister de interessen fordi han kveler de med interesse og mas. Jeg er glad jeg slipper å la noen andre menn på et forum fortelle meg at jeg ikke skal mase på kvinner ettersom jeg har så mye annet å gjøre at jeg ikke har tid til å mase på kvinner. :) 

Slik jeg tolker dette, så startet det bra, men du gjorde sannsynligvis noe feil underveis. Du har vært usikker. Nølende. Masende. Du leder ikke. Du må lede!

Mange menn er så puslete når de spør ut en jente. Tør ikke ta risiko. Leder ikke.

En kamerat av meg (som jeg instruerte ettersom han spurte om hjelp) presterte å si noe som, "Når var det jeg og du skulle møtes nå igjen?" Totalt motsatt av det jeg hadde sagt han skulle si.

Feigt. Hun lo det bare vekk. Og han sto igjen uten svar og uten å egentlig ha spurt.

Ikke spør, men SI. Tydelig og direkte. Si hva du ønsker skal skje. Kanskje for sent nå, men husk det neste gang.

"Jeg har lyst å treffe deg i løpet av uken. Hvilken dag er best for deg?"

Selvsikkert og ledende. Slikt jenter blir våte i trusa av. :D 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...