Gunnar Fagerli Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Buskmure i høstprakt Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Nydelig macro , skarp og med en flott bokeh . Lys/farger er også i toppklasse . Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 Dette er et bilde som jeg forstår i motsetning til ditt forrige. Fint lys og farger. Skarpheten er det heller ingenting å si på. Roar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 23. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2016 Nydelig macro , skarp og med en flott bokeh . Lys/farger er også i toppklasse . Mvh Alec Takk for rosende omtale Alec - jeg er mer vant til ris, men har lært meg gjennom et langt liv å takle begge deler :-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 23. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2016 Dette er et bilde som jeg forstår i motsetning til ditt forrige. Fint lys og farger. Skarpheten er det heller ingenting å si på. Roar Jeg er litt i tvil om jeg skal svare da du hverken svarer på spørsmål eller takker på tek.no. Takk for tilbakemeldingen på hageblomsten min. Jeg lå på magen i sola og tok dette mens jeg tok ned noen trær i en stor hage, som vokser meg over hodet. Det var kona som hadde grønne fingre. Det andre er et mislykket snapshot fra garasje under Aker Brygge. Jeg bruker både raw+jpeg og justerte hvitbalansen, senket eksponeringen og ved hjelp av radial filter i LR tettet jeg kjøreveien til høyre. Jeg plasserte det i riktig kategori :-). Dette er et mislykket snapshot som hadde havnet i søpla hvis jeg ikke hadde skutt i RAW. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 flott bilde dette. enkelt,klart og fin farge Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 23. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2016 flott bilde dette. enkelt,klart og fin farge Takk for tilbakemeldingen. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Nej hvor er den fin næsten helt sommerligt ...dejligt lys gode farver mvh Suss Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 24. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2016 Nej hvor er den fin næsten helt sommerligt ...dejligt lys gode farver mvh Suss Ja, en del er sommerlig heldigvis. Takk for positiv kommentar. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Som om du har lagt et gult filter på bildet. Tok litt tid før øynene tilvant seg fargetonen. Skarpt og detaljert, behagelig bokeh. Vet ikke om du har vurdert å lysne bladene en tanke (separat) Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 25. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2016 Som om du har lagt et gult filter på bildet. Tok litt tid før øynene tilvant seg fargetonen. Skarpt og detaljert, behagelig bokeh. Vet ikke om du har vurdert å lysne bladene en tanke (separat) Mvh Ragnar Viser til utfyllende svar på foto.no. Jeg går ut fra at de som er interessert å lese det finner frem. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg