KimS Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Hei, Har lyst på en logo til hjemmesiden min. Siden har enda ikke kommet ut på nettet, men det er fordi den skal vere helt ferdig til jeg legger den ut. Siden ska ha en rød bakrunn, svart tekst, og noe hvit. Så jeg vill gjere at logoen ska ineholde disse fargene. Tekste er Kim Spets Sin hjemmmeside. Håper noen vill hjelpe meg. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Here goes... Ble vel ikke sånn superfornøyd, men.. Åpen for forandringer )) .psd avaiable.. Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Var det ikke Spet med en t.... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) ******! Bummer! Jaja, har .psd så skal gå greit å fikse. Si fra hvis du velger logoen min, da skifter jeg selvfølgelig med en gang EDIT: skifter altså til Kim Spets EDIT: Jeg synes den forrige var bedre, men det er ditt valg Endret 29. november 2003 av DiMiles Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Nå begynner jeg å få litt teken her: Du likte nok bedre DiMiles sin, og det er ditt valg. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Nå begynner jeg å få litt teken her: Du likte nok bedre DiMiles sin, og det er ditt valg. Hehe. Den var ihvertfall spenstig! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Kan godt hende du har begynt å få teken, men det ser ikke vi !!! Lenke til kommentar
KimS Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 (endret) Takk begge to. Ska bruke begge to, men DiMiles, Kan du lage den med Kim Spets? Og hvilken fargekode (rødfargen) brukkte du der? Det ville vert nyttig å vite når jeg lager siden min Endret 29. november 2003 av Kim Spets Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Og hvilken fargekode (rødfargen) brukkte du der? 993333 Lenke til kommentar
KimS Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 Here goes... Ble vel ikke sånn superfornøyd, men.. Åpen for forandringer )) .psd avaiable.. Kan du endre navnet til Kim Spets og farkekoden (til Rødfargen) til #CC3333? Lenke til kommentar
KimS Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 Takk DiMiles... Logoen passer perfekt inn på siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå