Icetiger Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Skulle en tur på søppelfyllingen for å dumpe nokke avfall, da jeg plutselig kom over et par PC høyttalere. Og de virker utrolig bra. Kan ikke forstå at nokken vil kaste noe slikt. Skal vedde på de er verdt over tusen-lappen. De er konge og fungerer akkurat slik de skal. Kongebra lyd. Bassen er heller ikke så verst. Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Nais! du kan ikke si hva slags merke\modell de er da? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Fant også et par høyttalere i søppla, da jeg var 12. Synes det var kjempestas! De lukta litt surt, så jeg spraya dem med Axe. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Fant også et par høyttalere i søppla, da jeg var 12. Synes det var kjempestas! De lukta litt surt, så jeg spraya dem med Axe. Spraya dem med Axe ja! Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Heh. Fant en komplett PC i søpla i høst, slå den (og den funker helt fint) nå lå den i en egen sorteringscontainer for data-avfall da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå