Kyotoe Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 hei! min samboer er rullestolbruker og har bil ifra nav, nå er det slik at det er muligheter for at girkassen på den er røket. vet at nav dekker ikke slike reperasjoner, men bilen er 3 år gammel (2013 modell), forhandlere til dette merke finner jeg ikke så nav har bruktimportert den, hvem kan jeg stille reklamasjons spørsmål til? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Kanskje Nav må reklamere til den de har kjøpt den fra? Hva slags merke er dette? Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Hjelpemiddelsentralen kjøper fra norske forhandlere,de brukt-importerer ikke. Lenke til kommentar
Kyotoe Skrevet 22. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2016 bilen er en lancia grand voyager 2.8 crd etter som jeg vet så er det vell ikke norske forhandlere eller importører av dette merket? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Det er visstnok en rebrandet Chrysler Grand Voyager. Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Hvis dette er spesialtilpasset kassebil i Gruppe 2, så er det NAV som eier bilen. Kontakt da NAVs bilsenter i din region for opplysninger om forhandler/verksted: https://www.nav.no/no/Person/Hjelpemidler/Tjenester+og+produkter/Relatert+informasjon/regionale-bilsentre Lenke til kommentar
Kyotoe Skrevet 24. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2016 Hvis dette er spesialtilpasset kassebil i Gruppe 2, så er det NAV som eier bilen. Kontakt da NAVs bilsenter i din region for opplysninger om forhandler/verksted: https://www.nav.no/no/Person/Hjelpemidler/Tjenester+og+produkter/Relatert+informasjon/regionale-bilsentre takk for svar:) ble oppringt av importøren idag, de kommer fra oslo å henter bilen i morgen (Y) nav har vært involvert hele veien, er vell derfor importøren/forhandleren reagerte så kjapt:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå