Emancipate Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 (endret) Jeg ser etter rimelig opptaksutstyr for prating. Problemet jeg har med det billigste headsetet og det integrerte lydkortet er støy (noise floor).Det kan hende det er nok bare med nytt headset.Pris totalt: helst ikke over 1500 kroner.Headsetet må være lett (helst under 115 gram).Edit: Dette er det jeg har: Koss CS100 Kommunikasjon Headset Endret 22. oktober 2016 av Emancipate Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Av rimelig utstyr kommer ofte usb-headset bedre ut enn lydkort + mikrofon. 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 22. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2016 (endret) Takk for tipset. Hva med Jabra UC Voice 550 Duo? Endret 22. oktober 2016 av Emancipate Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2016 Men jeg skulle også hatt et lydkort for mindre sus på avspilling til høyttaler. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 29. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2016 Takk for tipset. Hva med Jabra UC Voice 550 Duo?Den kjøpte jeg, og den funket ikke på linux. I tillegg har den en fryktelig plagsom suselyd i høyttalerene. At den er uhyre ukomfortabel å ha på trekker ikke opp. Stanga med mikrofonen kan ikke tas langt nok ned, så er i synsfeltet. Jeg forstår ikke hvorfor denne fikk best i test. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå