AfterGlow Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Nintendo har bekreftet et par nye detaljer om sin nye konsoll.Dette er funksjonen til dokkingstasjonen til Nintendo Switch Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Om batteritiden på denne er noe dyktig så kanskje denne blir kjøpt etter hvert. Til bruk i stuen interesserer den ikke så altfor mye, men som en noe kraftigere håndholdt så er det en viss interesse. Spørs hvilke spill som blir annonsert som blir å komme fra tredje parts utviklere. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 (endret) Det er lenge siden jeg har vært interessert og gira på noe Nintendo har kommet med, men denne greia her fenget.Jeg ante ingenting om denne greia her før i går, så jeg fikk meg en hyggelig overraskelse! Skal definitivt følge med på dette her. Endret 22. oktober 2016 av henrikwl Lenke til kommentar
bjartewh Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 I den IGN-artikkelen står det vel strengt tatt ikkje at dokkingstasjonen ikkje tilbyr ekstra ytelse? Det står at hovudfunksjonen er TV-output og straum/lading, men det står ingenting om ytelse. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Det har vore litt prat om ytelsen til denne, som framleis er uviss, men det kan ikkje vere så veldig sprekt sidan den skal ha plass til batteri og skjerm i tillegg. 4 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Om batteritiden på denne er noe dyktig så kanskje denne blir kjøpt etter hvert. Til bruk i stuen interesserer den ikke så altfor mye, men som en noe kraftigere håndholdt så er det en viss interesse. Ryktene sier tre timer, maks. Grusomt. 1 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Det har vore litt prat om ytelsen til denne, som framleis er uviss, men det kan ikkje vere så veldig sprekt sidan den skal ha plass til batteri og skjerm i tillegg. PS4 har jo den funksjonen med vita. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Om batteritiden på denne er noe dyktig så kanskje denne blir kjøpt etter hvert. Til bruk i stuen interesserer den ikke så altfor mye, men som en noe kraftigere håndholdt så er det en viss interesse. Ryktene sier tre timer, maks. Grusomt. Hvor troverdige er de ryktene da? Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 For min del gjør det ikke noe om batteritiden er på 3 timer da den ikke kommer til å forlate dokkingstasjonen hos meg. Men jævla synd for dem andre da. Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 I den IGN-artikkelen står det vel strengt tatt ikkje at dokkingstasjonen ikkje tilbyr ekstra ytelse? Det står at hovudfunksjonen er TV-output og straum/lading, men det står ingenting om ytelse. Ekstra ytelse ville vært hovedfunksjonen. Du kunne klart deg uten docking stasjonen om kontaktene i bunnen er strøm og hdmi. Lurer litt på hva som er poenget med basen annet en at den er enkel å bruke. er psu innebygget, regner med den har et rom for å lagre cartridges. Kan du klare deg uten den, kan du bruke usb eller en usb lader? dette relevant på en reise, du har usb strøm i bil eller fly , 220 volt på tog men ingen skjerm. du kommer på et hotellrom og har en tv men basen tar plass i håndbagasjen, du har med laderen og det er en usb kabel til tven. Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 Der kjenner eg at eg vart veldig usikker på om Switch er verdt å bry seg med som hjemmekonsoll. Viss dockinga ikkje tilfører noko utover lading og oppkobling til TV'n, kan det fort vise seg at Switch er eit svakt nettbrett med restriksjoner. Viss det er det Nintendo har å by på kunne di like gjerne gitt ut spilla sine på PC. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 Om batteritiden på denne er noe dyktig så kanskje denne blir kjøpt etter hvert. Til bruk i stuen interesserer den ikke så altfor mye, men som en noe kraftigere håndholdt så er det en viss interesse. Ryktene sier tre timer, maks. Grusomt. Hvor troverdige er de ryktene da? Det gjelder devkiten da, men ryktene stemmer nok, siden alt annet som har kommet derfra har vist seg å stemme. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 Noen andre som mistenker at dette egentlig bare er en litt trimma samsung tab med Nintendo klistra på? Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 Der kjenner eg at eg vart veldig usikker på om Switch er verdt å bry seg med som hjemmekonsoll. Viss dockinga ikkje tilfører noko utover lading og oppkobling til TV'n, kan det fort vise seg at Switch er eit svakt nettbrett med restriksjoner. Viss det er det Nintendo har å by på kunne di like gjerne gitt ut spilla sine på PC. En PC er ikke en portabel spillmaskin. Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Noen andre som mistenker at dette egentlig bare er en litt trimma samsung tab med Nintendo klistra på? Heller en nvidia shield tablet med nintendo klistremerke og docking stasjon 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå