Fotoskrulla Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 .. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Stått på hue? Veldig godt bilde i kledelig svart/hvitt! 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Go lørdag lady Lorden 1 Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Spennende s/h. Jeg også lurer på om du har gjort en 180 graders vending. Likte dette :-) Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 blir jo rent svimmel jo 1 Lenke til kommentar
Pande Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Tror jeg kommenterer dette i morra...litt svimmel nå...tror det er bildet som gjør det... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Flott speiling/refleksjon som passet ypperlig i s/hv . Flott komponert og med de fine solstrålene som prikken over i'en . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2016 Stått på hue? Veldig godt bilde i kledelig svart/hvitt! Ting går av og til litt rundt for meg,men denne gangen har jeg bare kødda litt med dere og snudd bildet 180 grader Takk for fin tilbakemelding Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2016 Go lørdag lady Lorden Ja,lørdagen ble kjempefin..nå står søndagen og lurer på hva den skal tilby meg Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2016 Spennende s/h. Jeg også lurer på om du har gjort en 180 graders vending. Likte dette :-) Mvh Gunnar Hei Gunnar! Jo da du er spot on. Det er et bilde jeg har snudd opp ned. Hyggelig at du likte det. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2016 blir jo rent svimmel jo Huff da,får ta ett bilde rette vegen neste gang da så du kommer på rett kjøl igjen. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2016 Tror jeg kommenterer dette i morra...litt svimmel nå...tror det er bildet som gjør det... Håper det gikk greit med nattesøvnen og at svimmeheten har gitt seg nå? Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2016 Flott speiling/refleksjon som passet ypperlig i s/hv . Flott komponert og med de fine solstrålene som prikken over i'en . Mvh Alec :lol:Lurte deg trill rundt der Alec! Dette er bare snudd 180 grader. Bare for å tulle litt med dere. Men tusen takk skal du ha for fine ord. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 Forsto jo at damen ikke hadde liggi på rygg - er vel for kaldt for den slags eskapader nå. Kom på tanken av at det kunne være en speiling i vann, men ser altså at det er etterarbeidet som er lureriet. men det ble jo litt artig. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2016 Forsto jo at damen ikke hadde liggi på rygg - er vel for kaldt for den slags eskapader nå. Kom på tanken av at det kunne være en speiling i vann, men ser altså at det er etterarbeidet som er lureriet. men det ble jo litt artig. Roar Ja,litt moro må man jo ha Lenke til kommentar
Pande Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 Tror jeg kommenterer dette i morra...litt svimmel nå...tror det er bildet som gjør det...Håper det gikk greit med nattesøvnen og at svimmeheten har gitt seg nå? Hærlig kreativt, og s/hv fremhever effekten og linjene på utmerket vis. Et "ligger på ryggen og funderer syn" tenker jeg... Ja, jeg sov godt og formen er fin:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg