Sheldon C Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Har If bilnøkkelforsikring. Har prestert å knekke bilnøkkelen til Passaten. Ser ut som forsikringen gjelder kun ved tyveri av nøkkel eller mistet...? Må jeg ta en hvit løgn overfor If og si at jeg har mistet nøkkel eller gjelder forsikring også skadet nøkkel? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Det er 600 kroner i egenandel. Jeg mener det skal være mulig å få tak i et nytt nøkkelblad til lavere pris enn det. Hvis du vil ha hjelp til dette, så må jeg vite understellsnummer og sannsynligvis se et bilde av den hele nøkkelen. Ikke post dette i tråden. Send det evt. på pm. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 23. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2016 Det er ikke selve bladet som er knekt, men koblingen mellom blad og håndtak. Jeg klarte med litt lim og fixe det midlertidig, så får jeg se hvor lenge det holder. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 Det er sikkert mulig å få kjøpt deler for å bytte det ut slik at det ikke blir så dyrt. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 23. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2016 (endret) Bilen er gammel så jeg vil bruke minst mulig. Den midlertidige reparerte nøkkelen fungerer til nød, så jeg legger den i skuffen og tar i bruk reservenøkkel. ..og så sier jeg opp nøkkelforsikringen som jeg betaler 159,- per år for. Endret 23. oktober 2016 av Bond007 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 (endret) "Kjekt å ha" forsikringer er skjeldent kjekt å ha som du har opplevd, kjenner du noen med 3d skriver er de perfete til å lage den type plastikkbiter du trenger. Vandligvis er det ikke veldig komplisert å reparere en nøkkel så lenge bladet er i orden og chippen inni ikke er skadet. Søk også youtube for DIY(søk passat key repair for eksempel) da jeg kan garantere at det er mange slike videoer oppe. Endret 23. oktober 2016 av Civilix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå