ATWindsor Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Har ikke spillt mario64 så mye, men håper da det er bedre enn halo, eneste grunnen til at det får skryt er jo at det er den eneste fpsen omtrent på konsoll, spillet er jo middelmådig og utrolig lite engasjerende, leveldesignen er jo begredelig. AtW Lenke til kommentar
Ka-mi-ka-ze! Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Hur kan man ens jämföra två olika spel, ur helt olika genrer? =) I alla fall så tycker jag om Mario bättre, men jag tycker å andra sidan inte om FPS nåt vidare. Lenke til kommentar
Champ Skrevet 11. desember 2003 Del Skrevet 11. desember 2003 (endret) Må si meg helt uenig i at mario64 er bedre enn Halo. For mario er bare et platformspill for de små som ikke har tosifret tall i alderen sin, mens Halo derimot er det perfekte spill der man kan styre masse forskjellige fartøy og man kan snike seg rundt i omgivelser med fantastisk grafikk. Det er det ultimate 2player skytespillet. Med slike uttalelser skulle man tro at du akkuart hadde fylt 13 og er så stolt over at du er tenåring og får lov til å spille Halo av foreldrene dine eller noe slikt. Personlig har jeg spilt veldig lite Halo så jeg skal ikke uttale meg om hvordan det er men hvis det skal være bedre enn mario 64 så må det være noe innihelvete sinnsykt bra. så jeg tror ikke det. men det virker som om det er et helt kurant spill etter alle anmeldelsene jeg har lest. Endret 11. desember 2003 av Champ Lenke til kommentar
Bone Skrevet 13. desember 2003 Del Skrevet 13. desember 2003 Må si meg helt uenig i at mario64 er bedre enn Halo. For mario er bare et platformspill for de små som ikke har tosifret tall i alderen sin, mens Halo derimot er det perfekte spill der man kan styre masse forskjellige fartøy og man kan snike seg rundt i omgivelser med fantastisk grafikk. Det er det ultimate 2player skytespillet. Med slike uttalelser skulle man tro at du akkuart hadde fylt 13 og er så stolt over at du er tenåring og får lov til å spille Halo av foreldrene dine eller noe slikt. Reagerte på den der jeg også.. Selv er jeg 25 og synes Mario er *digg*. Uskyldig spill som passer til Alle aldre.. anyway; Mario Ruler Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Må si meg helt uenig i at mario64 er bedre enn Halo. For mario er bare et platformspill for de små som ikke har tosifret tall i alderen sin, mens Halo derimot er det perfekte spill der man kan styre masse forskjellige fartøy og man kan snike seg rundt i omgivelser med fantastisk grafikk. Det er det ultimate 2player skytespillet. Med slike uttalelser skulle man tro at du akkuart hadde fylt 13 og er så stolt over at du er tenåring og får lov til å spille Halo av foreldrene dine eller noe slikt. Reagerte på den der jeg også.. Selv er jeg 25 og synes Mario er *digg*. Uskyldig spill som passer til Alle aldre.. anyway; Mario Ruler Det er helt normalt. Jeg syntes Mario og Zelda og Nintendo var barnslig helt til jeg fyllte 19. Nå er jeg 24 og synes at G.I.Joe simulatorer(AKA Halo, Splinter Cell, osv) er rimelig infantile. Men... man må jo unne seg noen barnlige gleder en gang i blant, så jeg kjøper meg altids et skytespill eller to hvis de er bra. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) spillet er jo middelmådig og utrolig lite engasjerende, leveldesignen er jo begredelig. Morsomt.... Endret 15. desember 2003 av Laman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå