Gå til innhold

Halo vs. Mario 64

Lapette

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må ærlig talt innrømme at jeg ikke har spilt igjennom Halo helt ennå. Men.... Jeg synes uansett at Half-Life er et lite hakk bedre enn Mario 64. Valve greide å gjøre et bedre spill enn det de ble inspirert av(Mario 64), etter min mening. Og jeg tviler litt på om jeg vil synes at Halo er bedre enn Half-Life etter det jeg har spilt av Halo.

Lenke til kommentar

Må si meg helt uenig i at mario64 er bedre enn Halo. For mario er bare et platformspill for de små som ikke har tosifret tall i alderen sin, mens Halo derimot er det perfekte spill der man kan styre masse forskjellige fartøy og man kan snike seg rundt i omgivelser med fantastisk grafikk. Det er det ultimate 2player skytespillet.

Lenke til kommentar

Det blir omtrent som han karen som syns Lord of the Rings-musikken

er mye bedre enn Dream Theater, fordi det er episk og vakkert.

I en Dream Theater tråd (progressiv metal). Som å sammenligne Eminem og Metallica. Fullstendig meningsløst.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
I mario er hovedpoenget å hoppe på sopper som bare trasker rundt omkring uten mål og mening, nough said...

halo co-op på xbox er jo et adrenalinrush av dimensjoner...

Som jeg skulle sagt det selv.

Det går ikke ann å sammenligne de to spillene.

P.S. NoLimit: har prøvd å få deg på friens-listen på live,er du aldri innpå ?

Endret av Starcraft_RULES
Lenke til kommentar
Ingen lojale Mariofans her som sier seg enige med meg??

Arf...

Har dere glemt helt hvor gøy det var??

:ermm:

Det var sinnsykt gøy. Og alle som ikke greier å se at det er et nesten perfekt balansert spill med konstante utfordringer til spilleren. Den eneste grunnen til at det i det hele tatt går ann å sammenligne spill som Halo og Half-Life med Mario 64 er at disse spillene har lært såpass mye av Mario 64s læringskurve at de kommer nesten opp på samme nivå selv.

Alle som ikke greier å se at Mario 64 er et av de definitivt beste 3d-spillene noensinne bør drikke ape-ekskrementer resten av livet.

Lenke til kommentar
Mario 64 er lamt.

Liker ikke halo heller jeg, men Halo vinner.

noen som visste størrelsen på mario 64?.. 8mb..

Nintendo 64 spill ble målt i Mb (megabit).....

mb = megabit

MB = MegaByte

jaja.. men jeg mente megabyte..

spiller vel ikke noe rolle hva en måler det i?

Jeg målte det i megabyte, for det der det man vanligvis måler lagret data i. Megabit er heller for datastrømmer..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...