Lapette Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Halo @ Xbox vs Mario64 @ N64!! Jeg synes Mario, for det er et utfordrene spill med litt lite vold Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Jeg må ærlig talt innrømme at jeg ikke har spilt igjennom Halo helt ennå. Men.... Jeg synes uansett at Half-Life er et lite hakk bedre enn Mario 64. Valve greide å gjøre et bedre spill enn det de ble inspirert av(Mario 64), etter min mening. Og jeg tviler litt på om jeg vil synes at Halo er bedre enn Half-Life etter det jeg har spilt av Halo. Lenke til kommentar
Icetiger Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Må si meg helt uenig i at mario64 er bedre enn Halo. For mario er bare et platformspill for de små som ikke har tosifret tall i alderen sin, mens Halo derimot er det perfekte spill der man kan styre masse forskjellige fartøy og man kan snike seg rundt i omgivelser med fantastisk grafikk. Det er det ultimate 2player skytespillet. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) Synes det ikke passer seg å sammenligne to spill som ikke er i samme genere en gang.Det blir det samme som å si Tekken 4 vs Need for speed Underground. Endret 28. november 2003 av Zemeckis Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) Det blir omtrent som han karen som syns Lord of the Rings-musikken er mye bedre enn Dream Theater, fordi det er episk og vakkert. I en Dream Theater tråd (progressiv metal). Som å sammenligne Eminem og Metallica. Fullstendig meningsløst. Endret 28. november 2003 av Bitex Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Mario 64 er lamt. Liker ikke halo heller jeg, men Halo vinner. noen som visste størrelsen på mario 64?.. 8mb.. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Mario 64 er lamt. Liker ikke halo heller jeg, men Halo vinner. noen som visste størrelsen på mario 64?.. 8mb.. Nintendo 64 spill ble målt i Mb (megabit)..... Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Ingen lojale Mariofans her som sier seg enige med meg?? Arf... Har dere glemt helt hvor føy det var?? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 I mario er hovedpoenget å hoppe på sopper som bare trasker rundt omkring uten mål og mening, nough said... halo co-op på xbox er jo et adrenalinrush av dimensjoner... Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) I mario er hovedpoenget å hoppe på sopper som bare trasker rundt omkring uten mål og mening, nough said... halo co-op på xbox er jo et adrenalinrush av dimensjoner... Som jeg skulle sagt det selv. Det går ikke ann å sammenligne de to spillene. P.S. NoLimit: har prøvd å få deg på friens-listen på live,er du aldri innpå ? Endret 29. november 2003 av Starcraft_RULES Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Hehe, original diskusjon... Super Mario 64 er faktisk min favoritt av de to. Veldig avhengighetsskapende og sjarmerende. Og en viss utfordring er det jo å skaffe seg absolutt alle stjernene? Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Ingen lojale Mariofans her som sier seg enige med meg??Arf... Har dere glemt helt hvor gøy det var?? Det var sinnsykt gøy. Og alle som ikke greier å se at det er et nesten perfekt balansert spill med konstante utfordringer til spilleren. Den eneste grunnen til at det i det hele tatt går ann å sammenligne spill som Halo og Half-Life med Mario 64 er at disse spillene har lært såpass mye av Mario 64s læringskurve at de kommer nesten opp på samme nivå selv. Alle som ikke greier å se at Mario 64 er et av de definitivt beste 3d-spillene noensinne bør drikke ape-ekskrementer resten av livet. Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 29. november 2003 Forfatter Del Skrevet 29. november 2003 Niskivara, du er et geni Lenke til kommentar
Gabba Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Halo på xBox = elendig styring jeg klikket hver gang jeg prøver å spille det! mari64 = gøy,gøy,gøy! Lenke til kommentar
rottert Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Mario 64 er lamt. Liker ikke halo heller jeg, men Halo vinner. noen som visste størrelsen på mario 64?.. 8mb.. Nintendo 64 spill ble målt i Mb (megabit)..... mb = megabit MB = MegaByte Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Mario 64 er lamt. Liker ikke halo heller jeg, men Halo vinner. noen som visste størrelsen på mario 64?.. 8mb.. Nintendo 64 spill ble målt i Mb (megabit)..... mb = megabit MB = MegaByte jaja.. men jeg mente megabyte.. spiller vel ikke noe rolle hva en måler det i? Jeg målte det i megabyte, for det der det man vanligvis måler lagret data i. Megabit er heller for datastrømmer.. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Halo på xBox = elendig styring jeg klikket hver gang jeg prøver å spille det! mari64 = gøy,gøy,gøy! Enig Lenke til kommentar
cky Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Halo på xBox = elendig styring jeg klikket hver gang jeg prøver å spille det! Da skjønte du det ikke. Jeg regner med at du tenker på bilene. Det er superenkelt. Man styrer etter siktet. Man styrer ikke bilene direkte. Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 hehe, å styre bilene var nok ikke det han og sikkert rimelig mange andre syntes var vannskelig. Men få fps spill klarer å bruke en pad, Halo klarer det såvidt. Men ikke bra nok, synes det er bare goldeneye som får det til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå