Frzr Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Jeg driver å grubbler litt på et spørsmål. Kan s-ata disker ødlegge hovedkort? For 2mndr siden satt jeg inn en s-ata harddisk og en psu, da sprang hovedkortet idet jeg skrudde den på. Nå for 2 dager siden når jeg fikk et nytt hovedkort fra itbutikken (som jeg tror var defect og brukt når jeg fikk det, siden klistrelappen på agp pro slotten var vekk, ingen bruksanvisning var i boksen og boksen var litt revet opp) uansett.. jeg satt hovedkortet mitt inn i pcn innkludert s-ata disken, denne gangen sprang ikke hovedkortet, men jeg kom ikke lengre enn til post bildet... Kan du lese om her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=173899&hl= Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Tror nok heller det er tastaturet ditt som er årsaken til at du ikke kommer inn i BIOS. Det har hendt meg med to forskjellige hovedkort, at når jeg byttet tastaur så reagerte den på "DEL", og jeg kom inn i BIOS. Lenke til kommentar
Frzr Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Nei, det er det ikke. Jeg har lest om alle feilene i asus forumet (ja, det tok lang tid) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå