Fiffi Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Hei! Nedenfor står det det jeg har gjort i den rekkefølgen det står. Jeg har sendt en melding til en facebook-bruker som jeg ikke er venn med. Som jeg ikke har på mine kontakter. Jeg ville så finne ut om det går an å "angre" den meldingen jeg sendte til brukeren. At meldingen ikke dukker opp hos h*n. Jeg leste på nettet at det hjelper å deaktivere kontoen i minst 3 timer,- så jeg deaktiverte den ila hele natten. Og aktiverte den om igjen dagen etter. Jeg sjekket så statusen på meldingen jeg sendte h*n og det står fortsatt "levert" - og ikke "sendt". Hva betyr det? Har hørt at det vedkommende ikke får noe form for varsel/meldingsforespørsel når avsender deaktiverer og aktiverer kontoen på nytt.. dette er så uklart... Noen som har peiling på dette? Vil vedkommende få sjansen til å lese meldingen? NB: Jeg lot det gå 1 dag etter jeg sendte meldingen, før jeg valgte å deaktivere kontoen. Og da mener jeg at statusen stod først som "sendt" og deretter "levert" etter at jeg aktiverte igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå