Dertzey_Mechanic Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Kjøpte meg en bruktbil for 1 uke siden. Har siden da kjørt bilen uten forsikring, for jeg har ikke råd til det nå. Kan jeg straffes for det? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Kjøpte meg en bruktbil for 1 uke siden. Har siden da kjørt bilen uten forsikring, for jeg har ikke råd til det nå. Kan jeg straffes for det? Så du hadde råd til å kjøpe en bil, men ikke råd til å ringe til forsikringsselskapet? 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Hvis du forvolder skade, må du dekke skaden av egen lomme, i tillegg til straff. Kan bli veldig dyrt. Lenke til kommentar
Dromle Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Straffen kan bli å være gjeldsslave for resten av livet. Blir du innblandet i en ulykke kan motpartens forsikringsselskap kreve regress av deg. Er det en alvorlig ulykke med varige personskader m.m. kan man fort snakke om millioner. 3 Lenke til kommentar
Dertzey_Mechanic Skrevet 21. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2016 Uff da, må få ordnet det da Har kjørt som bare det og opplevd nær-ulykker. Skal ikke kjøre bilen mer til jeg får ordnet det!!! Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Du har ikke råd til å ha bil, så da kjøper du bil .... 'smart'. Ja, du kan virkelig få utfordringer økonomisk hvis noe skal skje. (men det skjer vel ikke deg .... som de fleste 'smarte' ungdom. Statistikken sier noe helt annet) https://www.nrk.no/norge/over-100.000-mangler-lovpalagt-bilforsikring-1.12457439 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Denne tråden er bare trolling, ikke sant? Lenke til kommentar
Dertzey_Mechanic Skrevet 21. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2016 Lol nei ikke trolling... Første gang jeg eier bil, men har foreldre som har betalt lappen for meg og bilen. Men pengene jeg har tjent har gått til styling osv på bilen ?? Lenke til kommentar
Dertzey_Mechanic Skrevet 21. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2016 Men fikser forsikringa nå, er veldig heldig som ikke har kræsjet. 18 år og kjører bmw, typisk å betale masse penger til forsikringsselskapet... Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Lite tips. Bytt selskap vær 6. måned. Da kan du lavere km på forsikring, tjener raskere bonus og betaler mindre. 1 Lenke til kommentar
Dertzey_Mechanic Skrevet 21. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2016 Ok takk! Kjøpte nettopp forsikring Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Har du registrert bilen i ditt navn? Du får ikke registrert eller omregistrert en bil uten avtale med et forsikringsselskap om å forsikre den, trodde jeg? 2 Lenke til kommentar
ompalompa_96 Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 (endret) Men fikser forsikringa nå, er veldig heldig som ikke har kræsjet. 18 år og kjører bmw, typisk å betale masse penger til forsikringsselskapet... Du er vanligvis ikke heldig om du ikke har kresjet. Men iom. at du kjører BMW er vel ikke trafikkregler noe du forholder deg til utenom i varslede fartskontroller og oppkjøring... Endret 21. oktober 2016 av ompalompa_96 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Men fikser forsikringa nå, er veldig heldig som ikke har kræsjet. 18 år og kjører bmw, typisk å betale masse penger til forsikringsselskapet... Vel, bedre det enn å være gjeldsslave resten av livet for én dum feil. Bra du har ordnet dette. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Bruker penger på styling... typisk ungdom.. 2 Lenke til kommentar
G-Man™ Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Fy ****, slikt gjør meg forbanna. Det koster jaggu ikke mange kronene for ansvarsforsikring, det å kjøre uten er rett og slett idioti. Bra du har ordnet før noe skulle skjedd. Men ja, dersom noe skulle skjedd uten, hadde du vært i store problemer. Se for deg at du kollliderer med en bil med tre stykker i. To blir handikappet og må bruke rullestol eller krykker. Du må betale alt av kostnader rundt dette, muligens erstatte for tapt arbeidsinntekt i all fremtid også? Og alt det bare fordindu prioriterte styling? Foreldrene dine må være stolte 4 Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Hvordan har du fått den registret uten forsikring, det skal ikke være mulig? Er bilen omregistrert? 2 Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Tragisk at jyplinger i BMW synes styling er viktigere enn forsikring. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Moderatormelding TS har fått svaret på spørsmålet sitt, og har kjøpt seg forsikring. Så jeg stenger tråden før moralpolitiet kjører på med korstogene sine. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg