Roar F. Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Skyggelue Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Høst bilen :-) ellers fin lille bil..også med høst farver i baggrunden ... Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Hahaha..der gikk jo kommentarene mine rett i vasken ved å legge ut V2 Artig med disse skyggeluene...både på lykter og rute. Og kofferten på taket som prikken over i'en! Kult bilde, er det tatt utafor Nidarosdomen? Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 21. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2016 Hahaha..der gikk jo kommentarene mine rett i vasken ved å legge ut V2 Artig med disse skyggeluene...både på lykter og rute. Og kofferten på taket som prikken over i'en! Kult bilde, er det tatt utafor Nidarosdomen? Jepp. :-) Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Godt komponert i høstlige omgivelser. Jeg skulle hatt skyggelue på min også i disse lav-sol tider. Praktisk og morsom sak dette. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Flotte bilder av en staselig veteranbil med både skyggelue , øyevipper og tidstypisk takgrind . Flott eksemplar av arten vw boble som sender oss tilbake i tid på nostalgibølgen . V2 er min favoritt. Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 Ikke helt bak mål da det jo brukes slike i såkalt cross-kjøring. men ikke så velholdte. Denne er vel gammel nok til å gå i veteranklassen der vel grensa er 30 år om den ikke er endret? Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg