Knut S Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 rød gullfasan Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Det var fuglen som har pynta seg gitt! Stilig! 1 Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Fargerik denne og riktig plassert. Skarpt med fokus på øyet. Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 22. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2016 tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 Her lurte jeg først på om dette var en skulptur. Men siden ingen opplysninger derom har har fremkommet så tipper jeg at det er etterarbeidet som gir det inntrykket. Fint plassert i flata. Roar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 23. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2016 Her lurte jeg først på om dette var en skulptur. Men siden ingen opplysninger derom har har fremkommet så tipper jeg at det er etterarbeidet som gir det inntrykket. Fint plassert i flata. Roar takk for tilbakemelding. denne er levende og faktisk så er det ikke gjort noe spesielt i etterarbeidet. den finns forøvrig hos Tangen Dyrepark Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg