Suppelars2k Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Fullt mulig, Norge ahr vel plukket opp denne trenden også. Ellers må man vel kunne konstatere med at Amerikansk (spesiellt kabel..) TV, i de aller fleste tilfeller er lavmål og 40% reklame. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Vi må jo ha parabol, med et amerikansk kjøpt kort, for å få inn Fox News, Fox 8 og Fosx sport. Itillegg klarer vi å få inn ABC. Kabel, Neida! Skjønner ikke hva du mener, går like greit med parabol!! OK da, det er litt reklame, men så er det billigere å ha kabel-TV også da. I FL betales vi bare 13 dollar mnd for 50 forskjellige kanaler. Klart det må litt reklame til da. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Helt feil.. ikke LITT reklame, det er snakk om reklame 4 (!!!!) ganger i løpet av et program som varer en halvtime... det er MYE. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 6 ganger trodde jeg?! :p Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 6 ganger trodde jeg?! :p Exactly my point... MEN, dette ble svært så offtopic. Så la oss avslutte når leker (?) er god.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Fullt mulig, Norge ahr vel plukket opp denne trenden også. Ellers må man vel kunne konstatere med at Amerikansk (spesiellt kabel..) TV, i de aller fleste tilfeller er lavmål og 40% reklame. USA har på ingen måte plukket opp denne trenden. I USA har man ikke SMS-avstemning, eller telefon-avstemning nær så ofte som på norsk TV. SMS er ikke fullt så utspredt i USA enda (siden det er så billig å bare ringe...) og dermed finnes det ikke sånne SMS TV program... Som Mess-TV, og det TV2 har om natten. Slik finnes bare ikke i USA. De sender isteden for TV program midt på natten... Og hvis du skal snakke om reklame, HalTan, så her er fakta: I USA: 9 min. reklame per 30 min., dvs. 21 min. program + 9 min. reklame. I Norge: 5 min. reklame per 30 min., dv.s 25 min. program + 5 min. reklame. Pluss på norsk TV har man små pauser i tillegg til reklamene, sånn som TV2s "se hva som skjer" og TVNorges "program reklamer". I Washington betaler man $35 og får ca. 70 kanaler... Dette inkluderer et par "NRK" kanaler med ingen reklame. Med vanlig antenne får man inn (i det området der jeg bodde) ca. 5-6 kanaler. Ikke verst for en stat på omtrent lik størrelse som Norge... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2003 Sånn aprops, så får man i Utah inn 7-8 kanaler med bordantenne. Men da tror jeg vi avslutter, dersom ingen har noe å si om Bush burde fortalt sine foreldre at han drog til Irak? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå