Gjest medlem-23990 Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Men i mange stater i USA er det FORBUDT å bringe inn kommunistisk/sosialistisk materiale. Bringe inn? Materiale? Har du lyst å sitere en kilde for dette? Da trenger du heller ikke grave opp en gammel lov fra 1950 heller... Lenke til kommentar
Lord Bergen Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) OK, fant bare Louisisana. Criminal Code, Section 14.358, titled "The Subversive Activities and Communist Control Law". I følge denne kan en person som fører inn slikt materiale bli straffet med bøter på opp til $10.000, opp til seks år med "imprisonment at hard labour", eller begge deler. Endret 29. november 2003 av Lord Bergen Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Forresten, siden det uansett er flere sider siden topic, og jeg er nygsjerrig: Røde Tsar: "Røde Tsar"? Regner med paradokset er bevisst, så hva er greia? Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) OK, fant bare Louisisana. Criminal Code, Section 14.358, titled "The Subversive Activities and Communist Control Law". I følge denne kan en person som fører inn slikt materiale bli straffet med bøter på opp til $10.000, opp til seks år med "imprisonment at hard labour", eller begge deler. Ja, en gammel lov ja, som ikke er gyldig lenger. Hvis du har en kilde som sier noe annet, hand it over. Alt jeg finner om denne loven er om Jim Garrison sin sak mot Clay Shaw på 60-tallet, og en annen rettsak, hvor denne loven ble bl.a. funnet for å være i strid med den amerikanske grunnlov. Dermed tror jeg ikke denne er gyldig lenger. Endret 29. november 2003 av medlem-23990 Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Røde Tsar: "Røde Tsar"? Regner med paradokset er bevisst, så hva er greia? Hav mener du, hvorfor jeg valgte navnet? Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Jepp... jeg liker den historiske selvmotsigelsen. Lenke til kommentar
tull91 Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Var jo ikke så ekstremt "modig" av Bush da...var i Irak i 2 og 1/2 time. Irakere flest var sur når han ikke viste seg for dem (ville vel ikke vært veldig "safe" då men) Lenke til kommentar
gspr Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Modig var det ikke. Men jeg vet ikke om jeg kan finne noe negativt med det. Hele krigen er jo negativ, men det er ikke som om hans besøk bidro til å gjøre den ytterligere negativ. Må si jeg er ganske nøytralt innstilt til hans besøk Lenke til kommentar
gspr Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 Nei, er du medlem av SV gjør det det vanskelig. AKP gjør det vel umulig! Så hvordan kan USA kalles et fritt land? Et land der folk kan ha sine egne meninger? Jeg skjønner ikke! Forklar meg! Er det ikke på linje med Saddams "demokrati" der han på mystisk vis fikk 99% av stemmene? Det er jo samme prinsippet - frihet er lov, så lenge man ikke støtter "motstanderne". Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 USA er et fritt land, hvor du kan ha de meningene du vil... ? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Tilbake til topic: er det noen av dere som virkelig tror Bush var i Irak? Please.. Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg tror det Vil vel tro at han faktisk har lyst å besøke troppene sine, har du starta en krig må du kikke på den synes jeg da. Utenriksminiseren til USA har jo vert der, Bush kan jo ikke være verre På en annen side har ikke Bondevik vert i Afganistan enda Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Tilbake til topic: er det noen av dere som virkelig tror Bush var i Irak? Please.. Mener du at han aldri var i Irak, at hele greia var bare juks? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 For å si det sånn, det eneste vi får vite, kommer fra godkjente og nøye utvalgte journalister.. og hva får vi se? En hangar-lignende bygning med Bush, mat, en del soldater og litt småplukk? Alt dette kan komme fra en hvilkensomhelst militærbase i junaiten. Fint og velregissert pr-stunt, ja.. men det er alt jeg legger i det foreløpig. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 For å si det sånn, det eneste vi får vite, kommer fra godkjente og nøye utvalgte journalister.. og hva får vi se? En hangar-lignende bygning med Bush, mat, en del soldater og litt småplukk? Alt dette kan komme fra en hvilkensomhelst militærbase i junaiten. Fint og velregissert pr-stunt, ja.. men det er alt jeg legger i det foreløpig. Hmm... Høres ut som krigen, faktisk. Men seriøst, det blir litt for dumt. Litt for masse å tape for Bush om det blir avslørt. Men en veldig fin konspirasjons-teori. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 For å si det sånn, det eneste vi får vite, kommer fra godkjente og nøye utvalgte journalister.. og hva får vi se? En hangar-lignende bygning med Bush, mat, en del soldater og litt småplukk? Alt dette kan komme fra en hvilkensomhelst militærbase i junaiten. Fint og velregissert pr-stunt, ja.. men det er alt jeg legger i det foreløpig. Hmm... Høres ut som krigen, faktisk. Men seriøst, det blir litt for dumt. Litt for masse å tape for Bush om det blir avslørt. Men en veldig fin konspirasjons-teori. Det er jeg egentlig enig i. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Men nå er det en "TV-avstemning" via telefon på Fox News: var det galt av Bush og ikke fortelle sine Foreldre at han ikke kom til middag? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Men nå er det en "TV-avstemning" via telefon på Fox News: var det galt av Bush og ikke fortelle sine Foreldre at han ikke kom til middag? Wooo! Bare i USA, BARE i USA....... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 30. november 2003 Forfatter Del Skrevet 30. november 2003 Nei, du kan like greit ringe, med +1 foran nummeret, og stemme du også!! Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 Men nå er det en "TV-avstemning" via telefon på Fox News: var det galt av Bush og ikke fortelle sine Foreldre at han ikke kom til middag? Wooo! Bare i USA, BARE i USA....... Hva mener du med dette HalTan? At bare i USA foregår slike TV-avstemninger? Eller at bare USA får stemme i avstemningen? Fra det du skrev, må jeg tro førstnevnte... og da må jeg bare si deg en ting: Tabloid, Holmgang, TV2 generelt. I Norge har man TV-avstemning om ALT. Mess-TV har jo TV-avstemning om vertene skal ta av seg skjortene sine til og med! Det har du ikke i USA..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå