PlatinumFlyer Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Unnskyld, jeg tenker bare ikke alltdi på det. Har fått høre det tidligere også, skal slutte med det altså! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) Om Norge blir angrepet skulle det pokker meg bare mangle at kongen kjempet som en vanlig soldat, bondeik også! Og Erna! Og Norman! EDIT: Og for ikke å snakke om Devold! Endret 28. november 2003 av olsen Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Ja vel. Da vil jeg bare til din informasjon nevne at Devold er en kvinne. Tilfeldigvis var hun hjemme hos oss forrige uke! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 So? Hvorfor skal ikke kvinner ut i strid? Hva pokker gjør Devold hjemme hos dere? Hvis faren din deler dine synspunkter så er jeg bekymret for rikets sikkerhet når Krigsministeren vår menger seg med slike høyreekstreme tullinger. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Devold er en av mammas venniner. Ok? Kvinner skal ikke ut i strid, mener jeg. Det er "mannfolksarbeid" å gå i "krigen". Kvinner bør få slippe. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 So? Hvorfor skal ikke kvinner ut i strid? Hva pokker gjør Devold hjemme hos dere? Hvis faren din deler dine synspunkter så er jeg bekymret for rikets sikkerhet når Krigsministeren vår menger seg med slike høyreekstreme tullinger. Enig med deg her Olsen Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Devold er en av mammas venniner. Ok? Kvinner skal ikke ut i strid, mener jeg. Det er "mannfolksarbeid" å gå i "krigen". Kvinner bør få slippe. Hvorfor er det mannfolkarbeid? Hva er kvinnfolkarbeid? Kan du sette opp en liste med mannfolkarbeid og en liste med kvinnfolkarbeid for meg? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Med fare for å få kvinnegruppen Ottar på døren: Mannfolksarbeid: Maskiner, oljeutvinning, krigføring, og tilsvarende "kvinnfolksarbeid" (jeg synes da at dersom kvinner vil, skal de få være hjemme....) sydamer, sekretærer, og tilsvarende. Har ingen problemer med at kvinner utdanner seg, men om de ønsker, skal de få slippe å jobbe. Min fremtidige kone skal ihvertfall slippe hvis hun selv ønsker det. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Synes synd på den pelskledde bimbokona du kommer til å få! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Du bekreftet mine mistanker om at du er mannsjåvenist. Gratulerer! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Som jeg sa, så skal kvinnen SELV få velge. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Dette kunne nesten like gjerne vært en chat (-: Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Som jeg sa, så skal kvinnen SELV få velge. Kan mannen også velge? Kan jeg velge å være hjemme når jeg blir gift? så kan kvinnfolket mitt jobbe som sydame mens jeg skrur på motoren min hjemme og lager blodig biff til middag hver dag? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 28. november 2003 Forfatter Del Skrevet 28. november 2003 Dersom din kone synes det er Ok, er det greit for meg. Men her i denne tråden skal det diskuteres at Bush drog til IraK! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 (endret) Off topic: LIKHET! On Topic: Egentlig litt kritisk til krigen i irak, men når han først gjør det så er da det minste han kan gjøre for de soldatene... Tror moralen hadde blitt betydelig høyere om han hadde vært ute og kjempet selv! Endret 28. november 2003 av TLZ Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 OI, spennende tråd jeg har gått glipp av... UANSETT HVA HAN GJORDE DET FOR, DET ER GALT! Lenke til kommentar
sofokles Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Bush dro til Irak, Bush dro hjem Big deal, great news, nu kommer alt til å gå meeeeget bedre I mesopotamien Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Jeg syns det der var en av de, hvis ikke den beste PR-stunten Bush har gjort hele tiden han har vært president. Syns det var meget klokt gjort av Bush, for soldatmoral, for seg selv, og politisk sett. La oss sammenligne dette med Howard Dean, en av de som vil bli presidentkandidat neste år: Deans bror dro til Vietnam i 1974 som sivil, husker ikke helt formålet av turen, men det hadde ingenting med militæret å gjøre. Deans bror ble drept av Viet-Cong. I disse dager driver en gruppe med gjenvinning av døde amerikanske kropper i Vietnam, for så å frakte de hjem igjen til USA for begravelse. Nylig fant de trolig kroppen til Deans bror. Vanligvis tar det 2 år fra man finner en person, til de er hjemme og blir begravd. Howard Dean, med sine "kontakter" fikk hans bror sin kropp hjem innen 6 måneder etter funn. Og ikke bare det, brorens lik ankom USA med flagg over kisten. Dette skal egentlig bare gjøres for militære folk... og presidenter, etc. Å nei, dette slutter ikke der... Broren skal nå få militære medaljer... selv om han aldri var i militæret... og ikke var i Vietnam for militært formål... Howard Dean har nettopp sunket seg enda lenger ned... etter han for en stund siden hadde noe å si om "the boys with the confederate flags"... For en idiot. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Ehm, mye heller denne Dean karen enn Lille Bush... ALT er bedre...Alt som er rødere i hvert fall... Hadde vært storveis om noen poppa ham mens han var i Irak... Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Dean er en rik lege... Som gav sin støtte til rasistene som stemmer på han... Som fikk sin brors håndtering fremhevet over andre, og gitt militære honorær, selv om han ikke var militær, for å få til en PR-stunt. Han har heller ikke noen egne løsninger på utenrikspolitikk... Greit, hvis det er det du vil ha så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå