Gå til innhold

Bush på¨besøk i Iraq.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Devold er en av mammas venniner. Ok?

Kvinner skal ikke ut i strid, mener jeg. Det er "mannfolksarbeid" å gå i "krigen". Kvinner bør få slippe.

Hvorfor er det mannfolkarbeid? Hva er kvinnfolkarbeid?

Kan du sette opp en liste med mannfolkarbeid og en liste med kvinnfolkarbeid for meg?

Lenke til kommentar

Med fare for å få kvinnegruppen Ottar på døren:

Mannfolksarbeid:

Maskiner, oljeutvinning, krigføring, og tilsvarende

"kvinnfolksarbeid"

(jeg synes da at dersom kvinner vil, skal de få være hjemme....)

sydamer, sekretærer, og tilsvarende. Har ingen problemer med at kvinner utdanner seg, men om de ønsker, skal de få slippe å jobbe. Min fremtidige kone skal ihvertfall slippe hvis hun selv ønsker det.

Lenke til kommentar

Off topic: LIKHET!

On Topic: Egentlig litt kritisk til krigen i irak, men når han først gjør det så er da det minste han kan gjøre for de soldatene...

Tror moralen hadde blitt betydelig høyere om han hadde vært ute og kjempet selv!

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990

Jeg syns det der var en av de, hvis ikke den beste PR-stunten Bush har gjort hele tiden han har vært president.

Syns det var meget klokt gjort av Bush, for soldatmoral, for seg selv, og politisk sett.

La oss sammenligne dette med Howard Dean, en av de som vil bli presidentkandidat neste år:

Deans bror dro til Vietnam i 1974 som sivil, husker ikke helt formålet av turen, men det hadde ingenting med militæret å gjøre.

Deans bror ble drept av Viet-Cong.

I disse dager driver en gruppe med gjenvinning av døde amerikanske kropper i Vietnam, for så å frakte de hjem igjen til USA for begravelse.

Nylig fant de trolig kroppen til Deans bror.

Vanligvis tar det 2 år fra man finner en person, til de er hjemme og blir begravd.

Howard Dean, med sine "kontakter" fikk hans bror sin kropp hjem innen 6 måneder etter funn.

Og ikke bare det, brorens lik ankom USA med flagg over kisten.

Dette skal egentlig bare gjøres for militære folk... og presidenter, etc.

Å nei, dette slutter ikke der...

Broren skal nå få militære medaljer... selv om han aldri var i militæret... og ikke var i Vietnam for militært formål...

Howard Dean har nettopp sunket seg enda lenger ned... etter han for en stund siden hadde noe å si om "the boys with the confederate flags"...

:roll:

For en idiot.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990

Dean er en rik lege...

Som gav sin støtte til rasistene som stemmer på han...

Som fikk sin brors håndtering fremhevet over andre, og gitt militære honorær, selv om han ikke var militær, for å få til en PR-stunt.

Han har heller ikke noen egne løsninger på utenrikspolitikk...

Greit, hvis det er det du vil ha så... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...