Lami Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 (endret) Hei, Kunne noen hjulpet med og oversette en jobbsøknad fra norsk til engelsk? Det er ca 400 ord, så ikke så mye Tusen takk på forhånd! Send PM Endret 21. oktober 2016 av Lami Lenke til kommentar
zebrazett Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Dersom du trenger å søke på en jobb og de krever engelsk søknad, så er vel dette gjerne fordi det kreves gode skriftlige engelskkunnskaper for å få jobben? Eller misforstår jeg helt? 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 21. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2016 (endret) Dersom du trenger å søke på en jobb og de krever engelsk søknad, så er vel dette gjerne fordi det kreves gode skriftlige engelskkunnskaper for å få jobben? Eller misforstår jeg helt? Nei, det kreves ikke engelsk, men de ønsker at søknaden skal være på engelsk. Dette er ikke en skrivejobb. EDIT: Har skrevet nå, men er noen ord og setninger jeg lurer på. Kunne noen hjulpet meg der? Endret 21. oktober 2016 av Lami Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Jeg er ingen mester, men skriver mye engelsk. Send PM om du vil. Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Dersom du trenger å søke på en jobb og de krever engelsk søknad, så er vel dette gjerne fordi det kreves gode skriftlige engelskkunnskaper for å få jobben? Eller misforstår jeg helt? Nei, det kreves ikke engelsk, men de ønsker at søknaden skal være på engelsk. Dette er ikke en skrivejobb. EDIT: Har skrevet nå, men er noen ord og setninger jeg lurer på. Kunne noen hjulpet meg der? Har du prøvet Google translate? Nesten utrolig bra, men kan trenge "språkvask". En gjennomgang for å luke bort forskjeller på norsk setningsoppbygning og engelsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå