Parashurama Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Hei. I februar meldte jeg og kona mi oss ut av et helsesenter, men i dag fant vi ut at kona mi har blitt trukket hver måned siden da uten at vi merket det. Hvem er ansvarlig for å avslutte avtalegiroen etter vi har meldt oss ut? Min mener jeg at jeg avsluttet selv men glemte tydeligvis kona sin. Trodde uansett at dette ble ordnet av helsesenteret ved utmelding. P Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Det er den enkeltes ansvar å avslutte AvtaleGiro-avtalen med banken. Det er helsesenterets ansvar å ikke sende AvtaleGiro-trekk på et medlemskap som er avsluttet. 3 Lenke til kommentar
Parashurama Skrevet 22. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2016 Heh. Omtrent som jeg tenkte det da. Får ta kontakt med de og prøve å få tilbakebetalt. Takk for svar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Har dere blitt trukket åtte ganger uten å ha lagt merke til det? Javel... Lenke til kommentar
Parashurama Skrevet 24. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2016 Har dere blitt trukket åtte ganger uten å ha lagt merke til det? Javel... Stemmer det. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Det er vel gjerne derfor man har AvtaleGiro, for å slippe å tenke på det - lett å bare la det gå for seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå