Gå til innhold

[Løst] +1-knappen bør flyttes og endres


Anbefalte innlegg

Dette er kanskje ikke hva dere er ute etter nå men jeg slenger det inn uansett:

 

Det eneste jeg vil ha endret på er plassering av "+1" (tommel opp) knappen på mobil-utgaven av forumet. Denne ligger på høyre side og når jeg scroller på siden og f.eks skal opp til "hjem-knappen" (mine inlegg osv) så har jeg trykket +1 på en haug med dritinnlegg. 

 

Knappen er ikke godt plassert - den er for enkel å treffe under normal navigering.

 

:p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er kanskje ikke hva dere er ute etter nå men jeg slenger det inn uansett:

 

Det eneste jeg vil ha endret på er plassering av "+1" (tommel opp) knappen på mobil-utgaven av forumet. Denne ligger på høyre side og når jeg scroller på siden og f.eks skal opp til "hjem-knappen" (mine inlegg osv) så har jeg trykket +1 på en haug med dritinnlegg. 

 

Knappen er ikke godt plassert - den er for enkel å treffe under normal navigering.

 

:p

 

Enda bedre ville vært muligheten til å 'trekke tilbake' en +1 en har gitt, uavhengig av platform.

Endret av Zork
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Dette er kanskje ikke hva dere er ute etter nå men jeg slenger det inn uansett:

 

Det eneste jeg vil ha endret på er plassering av "+1" (tommel opp) knappen på mobil-utgaven av forumet. Denne ligger på høyre side og når jeg scroller på siden og f.eks skal opp til "hjem-knappen" (mine inlegg osv) så har jeg trykket +1 på en haug med dritinnlegg. 

 

Knappen er ikke godt plassert - den er for enkel å treffe under normal navigering.

 

:p

 

Jeg savner også en mulighet til å angre hvis man av vanvare har trykket +1 på et innlegg man ikke er enig i.

 

Tidligere var det også snakk om å ha flere feedback-knapper. Det kan være forskjell på om man bare er enig, eller om man synes det er et interessant/opplysende innlegg som flere bør lese.

 

Hvis det er ett innlegg man anser som sprøyt eller trolling burde det vært en knapp for dette, der ingenting synlig skjer før flere har trykket på samme knapp for dette innlegget. Da kan det merkes med et symbol slik at alle kan se at dette blir oppfattet som useriøst, og man trenger ikke  skrive et eget innlegg for å fortelle dette.

Lenke til kommentar

Enig i den overfor.

Og ja: Dette vet jeg at flere har nevnt: At ved redigering burde det legges inn en tidsfrist på et halvt minutt eller noe, før det kommer en sånn notis om at innlegget er redigert nedenfor.
Ofte en eller annen feilstokking av en bokstav eller noe man retter sekunder etterpå, da behøver det ikke stå at innlegget er "redigert"

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er kanskje ikke hva dere er ute etter nå men jeg slenger det inn uansett:

 

Det eneste jeg vil ha endret på er plassering av "+1" (tommel opp) knappen på mobil-utgaven av forumet. Denne ligger på høyre side og når jeg scroller på siden og f.eks skal opp til "hjem-knappen" (mine inlegg osv) så har jeg trykket +1 på en haug med dritinnlegg.

 

Knappen er ikke godt plassert - den er for enkel å treffe under normal navigering.

 

:p

Også legge +1 knappen på slutten av innleget i tillegg, slik det er nå så må man ofte dra skjermen opp for å trykke på knappen på et langt innlegg. Ofte skjer det iallefall at jeg ikke gjør det selv om innlegget fortjener det.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Når man liker ett innlegg og trykker ett + stemmer vel det helt og holdent der og da, så det å etterpå kunne trekke tilbake +et tyder mer på enten juger man ellers oppfører man seg som en nevrotisk person som må behages spesielt hele tiden.

 

Jeg står heller for det jeg mener selv om den jeg gir aksept etterpå skriver noe jeg ikke liker

Lenke til kommentar

Når man liker ett innlegg og trykker ett + stemmer vel det helt og holdent der og da, så det å etterpå kunne trekke tilbake +et tyder mer på enten juger man ellers oppfører man seg som en nevrotisk person som må behages spesielt hele tiden.

 

Jeg står heller for det jeg mener selv om den jeg gir aksept etterpå skriver noe jeg ikke liker

 

Nå er det vel allerede godt forklart i denne tråden at hovedgrunnen til ønsket er at en iblant kan bomme på denne knappen og trykke på den uten å mene det.

 

Det kan gjerne gjøres slik at det kun er mulig å fjerne +1 en har gitt i et kort tidsrom etterpå.

Endret av Zork
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Når man liker ett innlegg og trykker ett + stemmer vel det helt og holdent der og da, så det å etterpå kunne trekke tilbake +et tyder mer på enten juger man ellers oppfører man seg som en nevrotisk person som må behages spesielt hele tiden.

Jeg står heller for det jeg mener selv om den jeg gir aksept etterpå skriver noe jeg ikke liker

 

 

Nå er det vel allerede godt forklart i denne tråden at hovedgrunnen til ønsket er at en iblant kan bomme på denne knappen og trykke på den uten å mene det.

 

Det kan gjerne gjøres slik at det kun er mulig å fjerne +1 en har gitt i et kort tidsrom etterpå.

Vel, alt tyder på at det ikke var forklart godt nok, men hvis det er hele årsaken ser jeg ikke noe gærnt med det ..

Lenke til kommentar

Mi

 

 

Hva faen ... mod flytta posten? Jeg har ikke bedt om egen tråd på dette...

 

Ja, jeg gjorde det. Jeg synes diskusjonen hadde lite for seg i en tråd om forumstrukturen, som du selv var inne på :)

 

Øvrige reaksjoner på moderering kan tas på PM.

 

 

Bare slett tråden.

 

Øvrig reaksjoner tas på puben  :ph34r:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...