Jimmyag Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Tåke Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Herlig og stemningsfullt! Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Flott stemning du formidler her. Her ville jeg kuttet en del oppe. Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 Herlig lys og farger. Himmelen stjeler litt av dybden i bildet så jeg ville hatt bare toppen1 til 1,5 cm sett i høyrekanten over fjellet der. Du ka faktisk ta så mye at du kutter litt av fjellet også for da danner fjellet og tåka sammen en diagonal mellom kortside og langside hvilket både øker spenningen og dybden i bildet. Roar 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Herlig lys og farger du har fanget her. Tåkebanken gjør såvisst ikke bildet mindre interessant. Hvorvidt du er enig med meg når jeg vil kutte 2/3 av himmelen sett i høyrekanten for å øke dybdefølelsen aner jeg jo ikke. men jeg tror det vil gi mer til bildet enn det tar. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg