Roar F. Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Helene har baugpropell! :-) Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Ja er nokk av nyere sorten. Harf vært på besøk i havna hos meg, Andenes havn Har lagt ut bilde her tidligere av denne båten God helg ! M v h Leif Lenke til kommentar
h-a Skrevet 21. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2016 Ja er nokk av nyere sorten. Harf vært på besøk i havna hos meg, Andenes havn Har lagt ut bilde her tidligere av denne båten God helg ! M v h Leif Fant bildet. Kanskje du har et av Martin H også? De brukes visst til transport av grusmasser,og noe går vel til betongproduksjon. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Ja er nokk av nyere sorten. Harf vært på besøk i havna hos meg, Andenes havn Har lagt ut bilde her tidligere av denne båten God helg ! M v h Leif Fant bildet. Kanskje du har et av Martin H også? De brukes visst til transport av grusmasser,og noe går vel til betongproduksjon. Hei igjen Nei har ikke bilde av MH, visste ikke at det fanns slik båt Helene H transporterte grusmasser til bygging av ny flystripe på flyplassen M v h Leif Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Har stor sans for det maritime miljø. Likte dette. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg