AfterGlow Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 For Apple-fansen som har lyst til å gni salt i såret til erkekonkurrenten.Dette iPhone-dekselet får telefonen din til å se ut som en eksplodert Note 7 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Så ikke veldig ekte ut. Gleder meg til "fanboywars" 2 Lenke til kommentar
AMosand Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Kan vel kanskje ikke kalle meg en Samsung-fanatiker, men har hatt 3 av galaxy modellene og har vært veldig fornøyd. Heller samsung enn Apple for å si det sånn. Men denne var genial og ga meg en god latter? 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg jornl Skrevet 21. oktober 2016 Populært innlegg Del Skrevet 21. oktober 2016 Når du skammer deg så over telefonen din at du prøver å skryte på deg en som er ødelagt, er det ille.... 14 Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 (endret) Kan sikkert være morsomt å bruke/gi dette i gave ved rette anledninger Litt kjipt at det ikke går over skjermen da, ødelegger liksom litt. Vil råde folk til å lete etter en billig versjon av dette derimot, det er jo ikke akkurat som om du kommer til å bruke den lenge. Med mindre en ønsker å irritere folk da, men da tror jeg heller man får en kald skulder enn fanboywar for å si det slik. Endret 21. oktober 2016 av TKongen Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Nei, det er nok ingen som "koker" pga det dekselet. 5 Lenke til kommentar
YNXW6OVE Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Det ser mest ut som en smeltet iPhone. 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg johanf Skrevet 21. oktober 2016 Populært innlegg Del Skrevet 21. oktober 2016 "iPhone-dekselet som får det til å koke for Samsung-fansen" står det på forsiden. Velkommen til NYE IT-avisen, hvor vi lager artikler med click bait overskrifter! 10 Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 "iPhone-dekselet som får det til å koke for Samsung-fansen" står det på forsiden. Velkommen til NYE IT-avisen, hvor vi lager artikler med click bait overskrifter! Ja. jeg kan ikke se ut fra artikkelen at de viser til noen som har begynt å "koke" pga dette dekselet utover en generell påstand uten noe hold i virkeligheten. Verste typen artikkeltittel dette her ja. 4 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Når du skammer deg så over telefonen din at du prøver å skryte på deg en som er ødelagt, er det ille.... Haha... 1 Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 "iPhone-dekselet som får det til å koke for Samsung-fansen" står det på forsiden. Velkommen til NYE IT-avisen, hvor vi lager artikler med click bait overskrifter! Ja. jeg kan ikke se ut fra artikkelen at de viser til noen som har begynt å "koke" pga dette dekselet utover en generell påstand uten noe hold i virkeligheten. Verste typen artikkeltittel dette her ja. Jeg prøvde også å lete etter referanser til fans som "koker", men uten hell. 3 Lenke til kommentar
Tore Rosander Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Jeg vil nå påstå at 4-5 kommentarer som påpeker at det ikke koker betyr at det faktisk koker litt. 2 Lenke til kommentar
Burul Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 "iPhone-dekselet som får det til å koke for Samsung-fansen" står det på forsiden. Velkommen til NYE IT-avisen, hvor vi lager artikler med click bait overskrifter! Ja. jeg kan ikke se ut fra artikkelen at de viser til noen som har begynt å "koke" pga dette dekselet utover en generell påstand uten noe hold i virkeligheten. Verste typen artikkeltittel dette her ja. Jeg prøvde også å lete etter referanser til fans som "koker", men uten hell. Foreløpig er nok gruppen av Samsung fanboys for liten til at dette ville slått ut på nettet. Først må man få de som foretrekker Samsung til å bli ihuga irrasjonelle fanboys. Deretter oppstår det en teoretisk mulighet for at noen av disse koker pga et mobildeksel. 2 Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Det jeg synes er morsomt er at moderatorene her prøver å holde forumet fritt for fanboywars ol. Så har du tek.no som kommer med en artikkel som er skrevet nettopp utelukkende rettet mot dette. Synes virkelig tek at det er kult å prøve å starte Samsung vs Apple diskusjoner i forumet? Kan vi begynne å rapportere tek artikler? Det naturlige er jo å vinkle dette som noe morsomt. Sikkert noen som ikke synes det er morsomt også, men vil virkelig folk ha slike folk i forumene uansett? Og hvor stor del av leserantallet utgjør disse? Neste gang før tek publiserer noe slik som dette så bør de kanskje dra over til ITavisens kommentarfelt og reflektere litt mer over hvordan de vil skrive artiklene sine, og hvor de ser seg selv og kommentarfeltet om 1 år om de skriver utelukkende slike artikler. Men hvem trenger vel å tenke om en kan få et par raske klikk i dag, eller hva? 6 Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 (endret) Hvis skribenten er har et våkent øyeblikk, så hadde det vært fint å la overskrift og artikkel samsvare... Dvs. at artikkelen gjenspeiler overskriften. Tek.no har mye bra, men en desk som kvalitetssikrer artikler bittelitt før publisering er greit. Endret 21. oktober 2016 av plankeby 1 Lenke til kommentar
plankeby Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Jeg vil nå påstå at 4-5 kommentarer som påpeker at det ikke koker betyr at det faktisk koker litt.Ja, på hva som foregår hos tek.no, uten kvalitetssikring av artikler før publisering. 2 Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Den der var bare... hehe... Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Foreløpig er nok gruppen av Samsung fanboys for liten til at dette ville slått ut på nettet. Først må man få de som foretrekker Samsung til å bli ihuga irrasjonelle fanboys. Deretter oppstår det en teoretisk mulighet for at noen av disse koker pga et mobildeksel. Tja, hvem er de overreligiøse Apple-haterne da? Har ikke Samsung gode nok produkter til at de får ihuga fans, så de ekstreme Apple-haterne er en kombinasjon av fanboys av ulike Android-produsenter? Lenke til kommentar
Xantippe Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Og poenget er??? Jeg har en Samsung-telefon og jeg lar meg overhodet ikke stresse av idioti. 2 Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Så, vi som har noe annet enn en i-telefon burde kanskje lage et deksel som ser ut som en knust skjerm, eller en brent lader, siden i-telefonene heller ikke er uten problemer..? Kan ikke si det koker så mye, men som vanlig kan man ikke forvente mer enn click-bait fra Tek. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg