Fotoskrulla Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Med månen i ryggen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Flott nordlys med fin skygge av fotografen. Skal jeg pirke på noe, ville jeg dempet høylyset på huset som tar litt for mye oppmerksomhet. Godt komponert. Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2016 Flott nordlys med fin skygge av fotografen. Skal jeg pirke på noe, ville jeg dempet høylyset på huset som tar litt for mye oppmerksomhet. Godt komponert. Mvh Gunnar Hei Gunnar! Jeg er enig i at huset er for lyst og jeg prøvde å dempe det med de enkle midlene jeg hadde til rådighet (Snapseed på pad), men det ble ikke helt slik jeg ville. Hyggelig at du stikker innom med en kommentar! God helg! Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Flott nordlysbilde (har visst vært en del nordlys i det siste) med fotografen i forgrunn. Huset fint plassert og teknisk veldig godt så vidt jeg kan bedømme! Kledelig svart ramme... (Hmm, fikk meg til å tenke på at jeg snart må kjøpe et stativ jeg også.) Lenke til kommentar
h-a Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Det var bra å få landskapet såpass lyst. Med eller uten måne. Litt skummel skygge, men det passer jo bra her. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Hei Helene. Så du fikk også Nordlys! kjempe flott bilde. Jeg har prov å tatt bilder av Nordlys mange gange men, får ikke til skikkelig. Her i det siste tiden har vært otroligt mye Nordlys også, må styre meg og prøv mer, ;-) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Stilig - 'god fangst' Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Bra komposisjon med det huset og nordlyset, selv om huset ble veldig lysende, som andre har kommentert. Jeg ville likevel kuttet av et par cm til venstre, tror jeg. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Flotte farver spændende at kikke med...da jeg aldrig selv har oplevet dette..hilsen Suss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg