Gunnar Fagerli Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Vindmølle i Nessebar Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Jeg kjenner at jeg må Google Nessebar,det er et sted jeg ikke vet noe om..pinlig... Fine bilder, likte jo godt V2 selv om det er en liten ledning nede i høyre hjørne som jeg nok hadde fjernet.. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 21. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2016 Jeg kjenner at jeg må Google Nessebar,det er et sted jeg ikke vet noe om..pinlig... Fine bilder, likte jo godt V2 selv om det er en liten ledning nede i høyre hjørne som jeg nok hadde fjernet.. Takk for det Helene! Det er første gang jeg er i Bulgaria. Nessebar er et av stedene som fanget min interesse. Sunny Beach som er bedre kjent for de fleste med hektisk natteliv, ligger bare noen km unna. Jeg gikk dit en dag og tok noen bilder. Enig i kommentaren din om ledningen. Siden det kun er en dokumentasjon, legger jeg ikke ut en ny klonet versjon. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Det går vel charterturer hit, tror jeg. Flott dokumentarserie der hovedbildet var riktig flott, synes jeg! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Flotte bilder - nydelige farger i V1 Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Fin balanse med korset som motvekt mot mølla. :-) Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 21. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2016 Takk til dere alle tre! Fredrik : Det går charterturer hit via Burgas. Sesongen sluttet uken før jeg reiste, så jeg bestilte hos Solfaktor/restplass. De fleste hotellene hadde stengt for sesongen, men jeg fikk 4-sterners rimelig. Bevisst fra min side, det er litt roligere natteliv da. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 flotte bilder dette Gunnar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 22. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2016 flotte bilder dette Gunnar Takk for det! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg