Jakke Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Vi har 12V DC GU5.3 i taket, og lyset er svakt. Dette er på jobb i en bowlinghall. Over ansatsen, altså der du går med kula før du kaster. Det er litt vitalt at man ser hvor man er akkurat der, at det ikke er lysrør over der er utenfor min fatteevne. Uansett, noen som vet av 12V DC LED eller annet til GU5.3 som jeg kan dose på med der for litt mer effekt av spotene mine? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Men hva sitter der fra før? Og hva tåler lampene? GU5,3 leveres i 20W, 35W og 50W. Hvis det sitter 50W fra før, er det vel ikke så mye å gjøre. Tror ikke det finnes LED som gir mer lys. Men er det 20W der nå, så finnes det vel sterkere LED og hvis lampenen tåler mer kan man putte i sterkere halogen. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 23. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2016 Tror det er 35W. Må vel sjekke 12VDC-trafoen oppi taket for å se hva den tåler. Vet ikke om det en på alle eller en per 2 eller hvordan det egentlig er. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 31. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2016 Jeg tenker at siden jeg fant en mystisk sikring i sikringsskapet som heter "Lys takhimling" og en kontaktor med samme navn, så kan jeg legge ledninger ovenfra. Dermed slipper jeg å løfte takplatene for å gjøre noe (hater edderkopper, fullt lysrørsett i himlingen hjelper, er to etasjer, men ikke utbygd). Så siden Biltema har lysrørarmatur til et par hundre kroner, så er 6stk ikke uoverkommelig priset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå