AnonymDiskusjon Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Nå er det kanskje tiende gangen jeg har avvist en mann fordi jeg gremmes sånn over kroppen min. Det er så irriterende og vondt, for jeg er generelt selvsikker og jeg liker kroppen min, men disse hårene ødelegger absolutt alt. Jeg føler meg så lite feminin. Ser at andre kvinner har silkemyk hud på ryggen og rumpa, ikke tegn til dun omtrent, mens jeg har kjempe mye hår. Jeg har vært til legen og tatt blodprøver for å sjekke om det er noe feil der, men nei, alle prøvene har vært fine. PCOS kan utelukkes. Kroppen min har vell egentlig alltid vært slik, men ser nesten ut som om hårene faktisk har vokst mer, spesielt på baksiden av lårene og rumpa. Hårene der er begynt å bli ganske lange og de er litt brune i fargen. Det er hårene på ryggen og korsryggen også. Dessverre er huden min for blek og hårene også litt for bleke til at de kan fjernes med laser. Problemet er visst ikke alvorlig nok - men jo, det er alvorlig for meg. Jeg ser det utrolig godt, jeg kan stå en meter ifra speilet på badet med god belysning og fortsatt se hårene på ryggen. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Som sagt er selvbildet mitt ellers ganske bra, men det hjelper ikke i det hele tatt når jeg har så mye hår på kroppen. Jeg vet også at der finnes andre kvinner som har tilsvarende mengde, om ikke mer, men det hjelper ikke når det som er normalt er dunhår/null hår. Det er så sinnssykt flaut og skammelig at jeg får lyst å grave meg ned om en mann stryker meg under genseren på ryggen for eksempel, jeg drar bort hånden hans med en gang. Jeg barberer leggene og lårene, under armene, bikinilinjen og stusser nedentil osv. Jeg brukte å barbere hele armene mine men sluttet med det. Der er hårene også lange. Alternativet er å barbere og vokse, men herregud så fælt det kommer til å se ut om jeg ligger på latsiden en periode. Jeg vet ikke om jeg er forberedt på å barbere meg hver dag resten av livet. Å vokse hele ryggen, rumpa og egentlig hele kroppen blir jo forferdelig dyrt i lengden og jeg vet ikke om jeg kan ta meg råd til dette. Det er vanskelig å tro at en mann faktisk kan tenne på kroppen min når den ser så "maskulin" ut på grunn av alt håret. Er så livredd for at han tenker "æsj så hårete hun er" eller "huff dette kjennes ut som en mann". Jeg har hatt bra sex kun en gang i livet mitt og det var med en kjæreste jeg hadde for noen år siden. Da brydde jeg meg ikke, men vi hadde sex med lyset av. Jeg hatet å ikke kunne se han men jeg klarte ikke tanken på at han skulle se på den hårete kroppen min. Var redd han kom til å miste tenningen og ikke ville ha sex med meg. Jeg er i midten av 20 årene nå... Prøvde å finne noen bilder som ligner på mengden jeg har på selve rumpa, ryggen osv. http://67.media.tumblr.com/2ed8bc1c266d16e5c175063aefef0dd8/tumblr_ocxto2z9jx1umnhh3o1_500.jpg Slike hår på ryggen og rumpa liksom. http://65.media.tumblr.com/630dbc2c22c6a1e7cc4f6b067f1783fd/tumblr_ocn9gmFGZc1shttj9o4_400.jpg Tror kanskje jeg har litt mindre enn dette og at hårene er lysere. Jeg skal møte en utrolig kjekk mann om en ukes tid også, og det ligger i luften at det kanskje blir sex. Men jeg er livredd for å feige ut igjen. Jeg har til og med latt et potensielt forhold ta slutt fordi jeg gremmes sånn over disse hårene. Hva kan jeg gjøre!? Hva syns dere? Huff... Jeg vet jo allerede svaret egentlig. Føler meg så vanvittig ekkel og lite attraktiv. Anonymous poster hash: 4f706...b7f Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2016 Jeg er forresten norsk, bare nordiske gener også. Moren min er ikke hårete som meg og faren min er ikke så hårete på ryggen heller. Jeg er den mest hårete... Anonymous poster hash: 4f706...b7f Lenke til kommentar
Mr.Crypto Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Kanskje jeg kan tilby deg å sende meg en pm, så kan vi prate litt om det ? Tror kanskje jeg kan hjelpe deg .. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Du får legge ut bilder. Men erfaring tilsier at dette er et problem i ditt hode og ingen andre steder. Så fiks hodet ditt. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Kanskje jeg kan tilby deg å sende meg en pm, så kan vi prate litt om det ? Tror kanskje jeg kan hjelpe deg .. Hva er det som ikke egner seg i åpent forum? 1 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Kanskje jeg kan tilby deg å sende meg en pm, så kan vi prate litt om det ? Tror kanskje jeg kan hjelpe deg .. kleint 8 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Alternativet er å barbere og vokse, men herregud så fælt det kommer til å se ut om jeg ligger på latsiden en periode. Voksing og epilering gir hår som vokser ut med tynne tupper, og dermed vil det ikke se verre ut enn det gjør nå. Epilering gjør man heller ikke så veldig ofte. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 http://67.media.tumblr.com/2ed8bc1c266d16e5c175063aefef0dd8/tumblr_ocxto2z9jx1umnhh3o1_500.jpg Slike hår på ryggen og rumpa liksom. http://65.media.tumblr.com/630dbc2c22c6a1e7cc4f6b067f1783fd/tumblr_ocn9gmFGZc1shttj9o4_400.jpg Tror kanskje jeg har litt mindre enn dette og at hårene er lysere. Anonymous poster hash: 4f706...b7f Det øverste går helt greit, det nederste er litt i meste laget. Hvis du er bekymret, så kan du bare ha på deg sexy strømper som går langt opp og en sexy korsett eller noe på overkroppen. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 (endret) Du burde få det vokset profesjonelt. Helst vokse sånn hver 4-6 uke eller no sånt. Hvis du fortsetter å vokse så vil hårene bli tynnere og tynnere, og ofte lysere, så om noen år kan du ende opp med lyse, små dunhår. Hvis voksing er for dyrt i lengden så kan du prøve epilering. Smerten er ikke så ille som man skulle tro, huden din blir nummen veldig fort så da føler du ikke stort. Skal du kjøpe epilator så kjøp en dyrere en, de billigere har en tendens til å brekke hårene istedet for å nappe dem ut. Husk å sette håret opp i strikk eller noe sånt hvis det er langt før du bruker en epilator, du vil IKKE at den skal få tak i håret på hodet ditt for å si det sånn, den satte seg fast på sokken min en gang jeg tok leggene, du vil ikke at den skal få tak i noe den ikke skal få tak i. Endret 20. oktober 2016 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Populært innlegg AnonymDiskusjon Skrevet 21. oktober 2016 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 21. oktober 2016 Voks, ferdig. Litt dun på lårene bryr INGEN seg om. Anonymous poster hash: a83b8...425 12 Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Problemet sitter nok i hodet og ikke på kroppen din! De aller aller fleste menn bryr seg ikke om litt hår fra eller til! Det er det indre som teller, om kjemien, personlighet gjør deg interessant for en evt mann så er det deg som en "hel pakke" som han vil ha og ikke bare kroppen. Klart det finnes "overflatiske" menn (også kvinner) som går etter kropp, f.eks på one night stands på byen, om å gjøre å "kapre" det peneste kjøttet. Jeg skjønner ikke den tankegangen, skal jeg ha sex med noen, eller for den saks skyld tilbringe tid sammen med ei dame så er det hennes personlighet og kjemien som teller! Ikke kroppens fasong, størrelse, hårmengde, puppestørrelse etc. Ikke det at du trenger å poste svaret på dette, men har du prøvd å tenke tilbake om når du begynte å få disse tankene og om hva som trigget dem? Det kan også være til hjelp å prate med en psykolog som kan hjelpe til med å gi råd til hvordan tenke mer "riktig" ang disse "tvangstankene". Jeg velger å kalle det det, når man blir opphengt i noe som man føler er negativt og ikke klarer å gi slipp på det. Om en mann ender opp med å si "æsj, så mye hår du har" og velger å ikke tilbringe kvalitets tid med deg, så vil jeg si at han ikke er deg verdig. Du fortjener bedre enn han, så bryt og fortsett let etter en partner som aksepterer deg som du er 100%. 4 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Voks, ferdig. Litt dun på lårene bryr INGEN seg om. Anonymous poster hash: a83b8...425 Jeg er ikke sikker på at det er snakk om dun her. Jeg har vært borti noen jenter som rett og slett har hatt mannsbehåring over hele kroppen og det kan jeg forstå er pinlig. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. oktober 2016 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2016 Voks, ferdig. Litt dun på lårene bryr INGEN seg om. Anonymous poster hash: a83b8...425 Jeg er ikke sikker på at det er snakk om dun her. Jeg har vært borti noen jenter som rett og slett har hatt mannsbehåring over hele kroppen og det kan jeg forstå er pinlig. Ja, og det er det jeg har. Jeg innbiller meg ikke at jeg har hår på ryggen og rumpa liksom. Kan se om jeg får fikset et bilde men det er skamfullt og flaut selv om jeg er anonym og helst noe jeg prøver å fortrenge. Men med tanke på at jeg skal møte en mann jeg liker skikkelig godt snart så tenker jeg konstant på det. Kroppen min er jo myk og ryggen min er myk å stryke på liksom, men det er ikke fint å se på.. Huff. Anonymous poster hash: 4f706...b7f Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Støtter Zimon i det han skriver. Synd at idealet er så snevert at vi (begge kjønn) fort skammer oss når vi selv føler eller tror at det er noe feil med egen kropp. Vi er heldigvis utstyrt med gener som gjør oss litt forskjellige. Om din potensielle partner ikke kan se din egenverdi men får 'turn off' av hårene på kroppen din, ja så er han heller ikke verdt å ta vare på! Jeg respekterer at dine kroppshår er et problem for deg men i det store og hele håper jeg at du kan finne mot i deg selv til å si 'fuck it! Jeg er som jeg er. Godta meg eller hold deg unna!' Husk forøvrig på at det finnes menn som liker kvinner med kroppshår..! 2 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Husk forøvrig på at det finnes menn som liker kvinner med kroppshår..! Det gjør det, men det betyr ikke at kroppsidealet er snevert fordi man ikke finner det pent – like lite som det er snevert å syntes at tegningen til Hanne på 5 ikke kan måles med en ekte van Gogh. Man må ikke syntes at alt er pent, med det utvannes helle betydningen og du står igjen med et grått bilde. Det er en kunst å se pen ut, og om man har et ideal og man kan nærme seg det ved egen vilje og evne, så blir det for dumt av ukjent på internett å heller anbefale å forandre idealet. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Jenta mi har litt mer kroppshår enn noen men ingenting unormalt. Jeg ser henne også hver dag både med og uten sminke og jeg kjenner hver millimeter på kroppen hennes hvorpå jenter flest ser man som ofte bare ferdigsminket og tillagd og du ser bare det de vil du skal se. Jeg synes min er kjempefin uansett og dersom det hadde vært mye og det hadde vært en torn så ser jeg ikke helt problemet med å hjelpe til med å vokse, f.eks. En persons "skavanker" kan også være hva som tiltrekker. En av mine gamle ekser hadde en skjev tann som hun var helt besatt av og smilte sjeldent for å skjule den. hun var så flau og snakket ofte om den. Selv syntes jeg fra første gang jeg traff henne at det var kjempesøtt og ville vel sikkert protestert mot å rette den. Men det var en BIG deal for henne. 1 Lenke til kommentar
MangeRareTanker Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Jeg har ingenting i mot kroppshår. Selv om det er greit med glatte, fine lår å stryke fingrene over. Men har heller ikke noe i mot at det er hår der. Noen personer er likeså sexy med som uten. Bilde nummer to, ihvertfall med den fargen, ville jeg bli litt satt ut av, skal jeg være helt ærlig. Nok til at jeg ikke hadde kontakta jenta, jeg likte, igjen? Nei. Mest trolig ikke Men jeg har den tiltrekningen på folk, at de som ikke har "skavanker", kall dem perfekte, blir kjedelige. Det er de som skiller seg ut. Som har noe som gjør at dem ikke er som alle andre, som gjør at man (jeg) blir tiltrukket av folk. Folk som er perfekte faller på sin egen perfekthet, på en måte. Hvis man ikke har feil, hvordan kan man da vise frem "det perfekte". Tingene som gjør en virkelig pen, og gjør at man ikke bare er en av mange? Ting som dette understreker heller skjønnheten til folk, enn å undergrave den. Men har fått høre at jeg er litt spesiell på mine synspunkter på ting som dette. Men håper på at ting går veien for deg, og at ting går som du håper! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg