AnonymDiskusjon Skrevet 20. oktober 2016 Del Skrevet 20. oktober 2016 Jeg er stort sett en god person. Jeg ønsker andre og meg selv vel, men som alle andre, har jeg egenskaper ved meg selv jeg ønsker å endre. For min del handler det nå om å kunne komme forbi mellomfasen med en jente. I løpet av de siste årene, har jeg ikke hatt problemer med å finne jenter å date. Jeg kommer generelt sett godt over ens med mennesker, og rent fysisk har jeg vært heldig. Årsaken til at jeg skriver dette innlegget, er at jeg i går gjorde det slutt med en jente jeg virkelig likte. Jeg var glad i henne, og hun i meg. En anelse selvdestruktivt, kanskje. Denne jenta, som jeg hadde kjent en god stund, og datet i 5 uker, var ikke sikker nok til å si om vår relasjon en dag kunne blitt et forhold. En ærlig sak. Jeg var på min side sikker på at jeg likte henne nok til det. Som student, går hun naturligvis ut med andre fra klassen. Jeg, blir regelrett uvel av av kombinasjonen av at hun ikke var sikker på hva vi kunne bli, og at hun går ut. Og jeg orket ikke disse kveldene lenger. Det tok opp for mye av min oppmerksomhet, og var grunnen til at jeg sa jeg ikke kunne vente på henne. Hvilke grep tenker dere man kan ta for å bli litt mindre sjalu i slike situasjoner? Anonymous poster hash: 23493...e77 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå