Stig_W Skrevet 28. november 2003 Del Skrevet 28. november 2003 Var veldig opptatt av Warlords 1 og 2 da de var ferske, men syntes at 3eren var en nedtur. Ut fra intet ser jeg nå at 4eren er dukket op og lurte på om noen her har prøvd spillet? Jeg er meget intressert i å høre om dette, sammenlignet med de tidligere spillene i serien og spesiellt hvordan det er i multiplayer. Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 om warlords er det spillet der du springer rundt og tar borger osv? Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 29. november 2003 Del Skrevet 29. november 2003 (endret) Var veldig opptatt av Warlords 1 og 2 da de var ferske, men syntes at 3eren var en nedtur. Ut fra intet ser jeg nå at 4eren er dukket op og lurte på om noen her har prøvd spillet? Jeg er meget intressert i å høre om dette, sammenlignet med de tidligere spillene i serien og spesiellt hvordan det er i multiplayer. Jeg hadde ikke spilt Warlords siden 2'ern, og jeg fikk et veldig positivt inntrykk av den nyeste utgaven. Mange forskjellige units som så ut til å være bra balansert, bedre kampsystem enn i gamle dager (du velger i hvilken rekkefølge enhetene dine skal sloss, så det blir litt taktikk a la kortspill...). Og kampanjen virket interessant og laaaaang. Er du fan av serien burde du få det gøy med den. (Disclaimer: Har kun spilt de første 3-4 oppdragene i kampanjen!) Endret 29. november 2003 av thomanil Lenke til kommentar
AMD-guru #1 Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 om warlords spillet dere snakker om heter egentlig "warlords battlecry"? Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 om warlords spillet dere snakker om heter egentlig "warlords battlecry"? Nei, Battlecry var vel realtime? Warlords IV er splitter nytt, og runde-basert som i gamle dager... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Riste på hodet. Les og lær, små barn Warlord IV : Heroes of Etheria Review Trykk på Full Review dah. Endret 30. november 2003 av Bitex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå