Moskus Skrevet 22. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2016 Et slikt forum samles sjelden fysisk, dermed er det bare det filosofiske alternativet igjen. Kanskje, men når brukes begrepet "ekkokammer" når det forumstruktur diskuteres? Lenke til kommentar
Nukleosid Skrevet 22. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2016 2) Slå sammen «Lyd og bilde» og «Foto og video». Ny hovedkategori får navnet "Multimedia": Ikke enig i denne. Selv om det for utenforstående kanskje kan virke som to kategorier som er så beslektet at de er "det samme", så er de ganske langt fra hverandre. Lyd og bilde omhandler tekniske ting for å se på tv og video (hjemmekino) Foto og video omhandler det kreative rundt fotografering, samt det tekniske for å utøve denne profesjonen. Det blir feil å blande en kreativ og en ikke-kreativ kategori i den samme. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 22. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2016 Lyd og bilde er ikke bare å se på hjemmekino, på samme måte som foto ikke bare er fremkalling av sort/hvitt film. Du vil finne folk som diskuterer det kreative ved film eller musikk, og folk som diskuterer det tekniske for å lage eller avspille musikk og film. Man finner også fotografer som er mer opptatt av utstyret enn å fotografere. Lenke til kommentar
Frobe Skrevet 22. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2016 Et slikt forum samles sjelden fysisk, dermed er det bare det filosofiske alternativet igjen. Kanskje, men når brukes begrepet "ekkokammer" når det forumstruktur diskuteres? For å lage et ekkokammer vil man bevisst eller ubevisst kvitte seg med de som har "feil" interesser og meninger. Diskusjon.no har hatt et bredt klientell før, og regner med at de vil fortsette med dette. Jeg håper vi kan ha respekt for hverandre, og at moderatorene kan hjelpe slik at ikke diskusjoner sklir ut i ufinheter. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 22. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2016 Et slikt forum samles sjelden fysisk, dermed er det bare det filosofiske alternativet igjen. Kanskje, men når brukes begrepet "ekkokammer" når det forumstruktur diskuteres? Et uhøytidelig synonym kan kanskje være "Circlejerking" om det er et uttrykk du har vært borti tidligere. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 22. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2016 Ser ikke behov for å legge foto og video sammen med noe annet. La denne kategorien i fred, takk! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2016 So be it not Lenke til kommentar
Belfaborac Skrevet 23. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2016 Forumstrukturen er ganske uviktig for min del, den venner man seg til uansett. Det eneste jeg ønsker meg er muligheten til å ekskludere hoved- eller underkategorier fra forsidens "Dette diskuteres nå:" liste, slik at man ikke til stadighet blir påminnet om alt det fullstendig sinnssyke søppelet som postes under religion, "historie" og politikk. 2 Lenke til kommentar
Dr.B Skrevet 24. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2016 Min umiddelbare reaksjon: Det er for mange som omhandler fotografering. Hva er forskjellen på bilde, fotografering, bilderedigering, fotokamera, objektiver, fotoskrivere, visuell kreativitet og annet (lyd og bilde)? Følgende kan vel slås sammen:* Bilde, fotografering, bilderedigering og visuell kreativitet ** Eventuelt bilde og fotografering + bilderedigering og visuell kreativitet (selv om de tre siste på mange måter henger sammen) * Fotokamera, objektiver, fotoskrivere * Annet 1 Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 24. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2016 Gjør det enkelt: - Samkjør gruppenavn med systemet på finn.no Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 24. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 24. oktober 2016 Økonomi bør ikke havne under "fritid" - samfunn er et bedre valg 2 Lenke til kommentar
geir_hh Skrevet 27. oktober 2016 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2016 (endret) Når tenkte dere å ta i bruk den nye forumstrukturen? Endret 27. oktober 2016 av geir_hh Lenke til kommentar
Quote Skrevet 27. oktober 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2016 Når tenkte dere å ta i bruk den nye forumstrukturen?Vi har samlet inn innspillene til forslagene våre. Vi håper at omstruktureringen skal være ferdig innen neste uke, uten at vi har noen fastsatt frist. Lenke til kommentar
lals Skrevet 1. november 2016 Rapporter Del Skrevet 1. november 2016 Kan dere få tilbake tekst på hovedkategoriene på nettbrett? Liker ikke de ikonene.. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. november 2016 Rapporter Del Skrevet 1. november 2016 (endret) Kan dere få tilbake tekst på hovedkategoriene på nettbrett? Liker ikke de ikonene.. Ikoner uten tekst får meg til å tenne på alle pluggene. Heldigvis har jeg ikke dette problemet på PC. Endret 1. november 2016 av Emancipate Lenke til kommentar
lals Skrevet 1. november 2016 Rapporter Del Skrevet 1. november 2016 Samme her, trykker alltid inn på 2-3 feile ikoner for jeg treffer den riktige.. de prøvde å ha det slik på pc, men det endret de tilbake igjen etter mye klaging fra brukerne. Syns de kan endre tilbake på nettbrett også. Lenke til kommentar
SeaLion Skrevet 3. november 2016 Rapporter Del Skrevet 3. november 2016 Jøss, jeg ser nå at Teknologi og vitenskap nå er oppdelt i en drøss underkategorier. Var aktiviteten der virkelig så stor at dette var nødvendig? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå