Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor har jeg sånne tanker?

Anbefalte innlegg

Jeg er en person som pga å være sosialt usukssesful (Jeg prter med mennesker på universitetet og har en venn utenfor) og har ikke fått kvinnelig validering på mine tyve år på jord.

Men hvorfor gjør det meg så sint at jeg begynner å hate folk rundt meg eller at jeg får vondt i hjerte? Literarily vondt i hjerte liksom.

Er det normalt å føle det sånn?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kan vell være tanken gangen din rundt mennesker som presser deg ned å gir deg dårlig selvtillit,  

men hva er det som for folk til å irritere deg ? 

Har ikke dårlig selvtillit,I'm fine as hell.

Men er bare sjalu tror jeg,at alle er ute og har det gøy mens jeg sitter hjemme.

Også det at alle venner jeg har hatt igjennom livet var ofte alene når jeg møtte dem men jeg ble glemt når de fant bedre venner.

Tror dette begynner å ta på og raseriet og sorgen begynner å komme

Lenke til kommentar

kan vell være tanken gangen din rundt mennesker som presser deg ned å gir deg dårlig selvtillit,  

Men er bare sjalu tror jeg,at alle er ute og har det gøy mens jeg sitter hjemme.

Også det at alle venner jeg har hatt igjennom livet var ofte alene når jeg møtte dem men jeg ble glemt når de fant bedre venner.

like godt å bare bli glad for å bli kvitt de som " fant seg noe bedre venner " men du har ikke gjort noe slemt mot dem  så du har ikke noe grunn til å tenke noe negativt tanker på deg selv  

Er nok mer de som går glipp av hvor flott du er som en kompis  , du fortjener mye bedre en de "vennene "du hadde , sånne som dem må alltid søke etter noen  bedre og kommer nok aldri til å bli fornøyde på jakten de går videre med og forsette å finne de"beste"bare for å fylle tom rommet sitt 

Endret av Littlecuriousme12
Lenke til kommentar

like godt å bare bli glad for å bli kvitt de som " fant seg noe bedre venner " men du har ikke gjort noe slemt mot dem  så du har ikke noe grunn til å se noe negativt på deg selv,  

Er nok mer de som går glipp av hvor flott du er som en kompis  , du fortjener mye bedre en de "vennene "du hadde , sånne som dem må alltid søke etter noen  bedre og kommer nok aldri til å bli fornøyde på jakten de går videre med og forsette å finne de"beste"bare for å fylle tom rommet sitt 

Jeg gjorde ikke noe nei. No bad blood whatsoever. Men som sagt er sur,også at alle venna mine har damer etter damer og jeg sitter her med ingenting. Tenker å gå ut på byen fra å med neste helg for å gjøre en forandring i livet,problemmet er at alle på forumet sier det er en dårlig ide og ber meg melde meg inn på en eller annen klubb,problemet er at jeg vet ikke om mine interesser har noen klubber (Boksing og Gaming)

Lenke til kommentar

like godt å bare bli glad for å bli kvitt de som " fant seg noe bedre venner " men du har ikke gjort noe slemt mot dem  så du har ikke noe grunn til å se noe negativt på deg selv,  

Jeg gjorde ikke noe nei. No bad blood whatsoever. Men som sagt er sur,også at alle venna mine har damer etter damer og jeg sitter her med ingenting. Tenker å gå ut på byen fra å med neste helg for å gjøre en forandring i livet,problemmet er at alle på forumet sier det er en dårlig ide og ber meg melde meg inn på en eller annen klubb,problemet er at jeg vet ikke om mine interesser har noen klubber (Boksing og Gaming)

men de kommer jo mer an på deg selv som person hva slags valg du bestemmer selv  ut fra live ditt hva du  du synes er best for deg som hadde  hjelpet deg på veien.  

Endret av Littlecuriousme12
Lenke til kommentar

Du trenger ikke melde deg inn i en klubb som passer 100% til de interessene du allerede har, det er lov å prøve nye ting. Det å prøve nye ting er forresten en attraktiv egenskap, jeg kunne ikke vært sammen med en som aldri har lyst til å prøve nye ting.

Du liker boksing? Hva med en kampsport, finn klubben med det beste sosiale miljøet. Eventuelt en annen sport, all sport gjør deg i bedre form og får opp den fysiske formen så du kan bokse bedre. Orientering? Dans? Det er mange jenter som driver med dans.
Når det gjelder gaming, hva med noe annet digitalt? Studentavisa? 
For å være ærlig angrer jeg på tiden jeg brukte på gaming og det er mye bedre uten, men det er vel en smakssak.

Du kan gjerne dra ut på byen i tillegg. :) 

Anonymous poster hash: c6003...2b3
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har aldri prøvd før,men er lei av å sitte hjemme i helgene så tenker å dra på byen neste helg. Drikker ikke,men forhåpentligvis hjelper RedBulls å gjøre meg åpen.

Det er bare irriterende med disse følsene,er sur på livet og det har verdt et spesifikt punkt i livet (Ikke slik nå) hvor disse følsene som. Ja dere kan regne resten selv,er bedre nå selvsagt,mye bedre,men hater å føle det sånn

Lenke til kommentar

Jeg har aldri prøvd før,men er lei av å sitte hjemme i helgene så tenker å dra på byen neste helg. Drikker ikke,men forhåpentligvis hjelper RedBulls å gjøre meg åpen.

Det er bare irriterende med disse følsene,er sur på livet og det har verdt et spesifikt punkt i livet (Ikke slik nå) hvor disse følsene som. Ja dere kan regne resten selv,er bedre nå selvsagt,mye bedre,men hater å føle det sånn

I helgen skal jeg på hyttetur med studentforeningen jeg er med i, og neste helg er det en fest med en annen forening. :) Jeg foretrekker det i stedet for byen. Jeg har aldri fått noe glede av byen.

Hvorfor drikker du ikke, er du religiøs eller er det helsemessig? Jeg drikker ikke så mye heller, så foretrekker filmkvelder, hytteturer etc.

Lenke til kommentar

Kan sjekke det ut,den andre bokseklubben jeg var på var full av gamlinger

Det står de tar imot nybegynnere hele semesteret. :) Jeg sluttet også i en annen klubb fordi den var full av gamlinger. :) Men finnes jo så mange klubber så jeg valgte ut fra sosialt miljø... Testet ut 3-4 ulike.

Lykke til!! 

Kollokviegrupper på studiet anbefales og, spør om noen vil jobbe med oppgave xxxxx i helgen f.eks. 

Ta oppgavene over en middag og gå ut på en pub etterpå. :) Eller pizza, eller noe.

Lenke til kommentar

Kan sjekke det ut,den andre bokseklubben jeg var på var full av gamlinger

Det står de tar imot nybegynnere hele semesteret. :) Jeg sluttet også i en annen klubb fordi den var full av gamlinger. :) Men finnes jo så mange klubber så jeg valgte ut fra sosialt miljø... Testet ut 3-4 ulike.

Lykke til!! 

Kollokviegrupper på studiet anbefales og, spør om noen vil jobbe med oppgave xxxxx i helgen f.eks. 

Ta oppgavene over en middag og gå ut på en pub etterpå. :) Eller pizza, eller noe.

Det som irriterer er at jeg Prøver og prøver og prøver og prøver med positive endringer i livet,men er bare motgang på motgang på motgang. Begynner å føle at det tar på og at det er urrettferdig hvordan folk rundt meg har det så bra.

Lenke til kommentar

Det som irriterer er at jeg Prøver og prøver og prøver og prøver med positive endringer i livet,men er bare motgang på motgang på motgang. Begynner å føle at det tar på og at det er urrettferdig hvordan folk rundt meg har det så bra.

De fleste har det egentlig ganske dårlig store deler av tiden. De bare fokuserer på et par fine ting, og viser ikke alle de dårlige utad fordi de ikke vil plage andre. Mange har det vondt på innsiden.

Hvis man snakker om positive ting man gjør tiltrekker det fler venner. Så hvis en kompis snakker om den tilfeldige dama han hooket opp med sist helg gjør han det for å virke som en kul person blant dem han snakker med. Du vet ikke engang om det er sant. Og du vet ikke om hendelsen egentlig var så bra som han skal ha det til. Kanskje han egentlig var ekstremt care.

Mange forteller slike morsomme og koselige historier for å underholde andre, men, seriøst, veldig mange folk sliter. Minst like mye som du føler du gjør.

Lenke til kommentar

De fleste har det egentlig ganske dårlig store deler av tiden. De bare fokuserer på et par fine ting, og viser ikke alle de dårlige utad fordi de ikke vil plage andre. Mange har det vondt på innsiden.

Hvis man snakker om positive ting man gjør tiltrekker det fler venner. Så hvis en kompis snakker om den tilfeldige dama han hooket opp med sist helg gjør han det for å virke som en kul person blant dem han snakker med. Du vet ikke engang om det er sant. Og du vet ikke om hendelsen egentlig var så bra som han skal ha det til. Kanskje han egentlig var ekstremt care.

Mange forteller slike morsomme og koselige historier for å underholde andre, men, seriøst, veldig mange folk sliter. Minst like mye som du føler du gjør.

Kan si det sånn at mitt problem er et "First World Problem" hvis du skjønner? Vet t det er ubetydelig i forhold til folk som bor på gata. Eller får deng av foreldra eller no. Føler at jeg fornærmer de med EKTE problemer når jeg skriver disse tingene

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Alle har problemer og usikkerheter. Husk det. Det er lett å se alle andre fra utsiden og tro at livet deres er perfekt, uten bekymringer og uten motgang, men de færreste har det slik.

Du er frustrert fordi livet ditt ikke er slik du ønsker det skal være. Helt normalt.

Støtter forslaget om å melde deg inn i en eller annen klubb eller forening som gir "tvungen" sosialisering. Med kampsportinteresse burde du ha gode muligheter. Som gamer kan du vel være med på LAN eller lignende? Ser for eksempel at høyskolen jeg går på har hatt LAN kvelder. Om du bor i Oslo, så finnes det nok noe for selv de med sære og uvanlige interesser. 

Jeg har selv gått ut en del alene på byen, men jeg vet ikke om jeg vil anbefale det til noen som sliter sosialt, så sant du ikke har veldig lyst. 

Om vi skal konkretisere problemet eller utfordringene dine, hva er det egentlig?

1. Du ønsker flere venner?

2. Du ønsker kvinnelig oppmerksomhet?

La oss bli enige om hva problemet ditt egentlig er, så kan vi legge en slagplan med konkrete steg for å løse problemet ditt. :) 

Lenke til kommentar

Alle har problemer og usikkerheter. Husk det. Det er lett å se alle andre fra utsiden og tro at livet deres er perfekt, uten bekymringer og uten motgang, men de færreste har det slik.

Du er frustrert fordi livet ditt ikke er slik du ønsker det skal være. Helt normalt.

Støtter forslaget om å melde deg inn i en eller annen klubb eller forening som gir "tvungen" sosialisering. Med kampsportinteresse burde du ha gode muligheter. Som gamer kan du vel være med på LAN eller lignende? Ser for eksempel at høyskolen jeg går på har hatt LAN kvelder. Om du bor i Oslo, så finnes det nok noe for selv de med sære og uvanlige interesser. 

Jeg har selv gått ut en del alene på byen, men jeg vet ikke om jeg vil anbefale det til noen som sliter sosialt, så sant du ikke har veldig lyst. 

Om vi skal konkretisere problemet eller utfordringene dine, hva er det egentlig?

1. Du ønsker flere venner?

2. Du ønsker kvinnelig oppmerksomhet?

La oss bli enige om hva problemet ditt egentlig er, så kan vi legge en slagplan med konkrete steg for å løse problemet ditt. :)

yupp

Lenke til kommentar

Tror jeg bør slå av en prat med en i fammen først å bare få ut all denne dritten fra hue først ,så kan jeg blant annet begynne å ta meg en tur innom Chateau Neuf for de har enkelte klubber og innom Jordalgata.

Har et sted jeg trener,men på treningsenter så vil folk som oftest trene også dra hjem etter det jeg har skjønt,prater litt med enkelte som stter ned for å slappe av på en sitteplass

EDIT: Men er det ikke litt rart å joine klubber for å møte mennesker?

Endret av Workman94
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...